دیدار سید محمد خاتمی با خانواده های شهدا
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی گفت: همه ملت ایران چه مستقیم و چه غیرمستقیم در تمام عرصه های نظام شرکت داشته اند و این انقلاب متعلق به آنهاست.
رئیس موسسه بین المللی گفت وگوی تمدن ها صبح روز جمعه در دیدار با خانواده شهید 'مصطفی موسوی زاده' در زادگاهش اردکان یزد با تسلیت اربعین حسینی افزود: هزینه ای که در انقلاب پرداخت شده هزینه ای است که همه ملت ایران پرداخته است.

خاتمی اضافه کرد: برخی خانواده ها با دادن شهید ، آزاده و جانباز دین خود را نسبت به انقلاب ادا کرده اند.

رییس جمهور اسبق کشورمان اظهار امیدواری کرد که آقا اباعبدالحسین (ع) عنایت ویژه ای به حال ملت ایران داشته باشد و مردم در تمام عرصه ها موفق باشند.

وی با بیان اینکه الان در برهه زمان حساسی به سر می بریم، اظهار کرد: در منطقه گروه هایی به نام اسلام دست به جنایات عجیبی می زنند که این جریانات منحرف، کج و واپس گرا هستند و در مسیر قدرت های بزرگ قدم بر می دارند.

خاتمی تصریح کرد: این جریانات به شدت ارتجاعی و مشکوک، امروز عرصه را تنگ کرده و این مساله خطرناک است.

رئیس دولت اصلاحات در ادامه با اشاره به اینکه امیدواریم به دست حضرت بقیه الله (عج) عدل و داد در دنیا برقرار شود، افزود: انقلاب ما، اسلامی بود که خواستار عزت، کرامت و پیشرفت مردم، برخورداری آنها و ایجاد عدالت در جامعه بود و ما باید این اندیشه و دستاورد را پاس بداریم.

خاتمی گفت: همان طور که امام بزرگوار، شهدا و مردم می خواستند باید چهره جمهوری اسلامی آراسته، مهربان ، سازنده و پیشرو در تمام دنیا نشان داده شود.

'محمدرضا تابش' نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با قدردانی از حسن توجه سید محمدخاتمی به خانواده معظم شهدا گفت: این توجه نشات گرفته از منش پاک و ایمان راسخ و پایبندی شما به ارزش های والای اسلامی است.

در این مراسم نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار، دیگر مسوولان شهرستان و خانواده شهید مصطفی موسوی زاده حضور داشتند.

خاتمی در سفر به اردکان با حضور در گلزار شهدای این شهر و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان گلگون کفن، بر مزار آیت الله سید روح الله خاتمی فاتحه قرائت کرد.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com
منبع: irna.ir

مطالب پیشنهادی:
26 آذر، دور بعدی مذاکرات هسته ای
انتخاب و مهرنامه در راه دادگاه!!!
دخیل بودن 5 بانک در اختلاس 12هزار میلیاردی
اعتراض صدا و سیما به دولت!
متروی تهران در اربعین رایگان است