نهم دی ماه نه اولین و نه آخرین حادثه انقلاب است
یک فعال سیاسی اصولگرا در استان ایلام گفت: مردم در 9 دی به تداوم مردم‌سالاری دینی رای دادند.
یونس احمدی اظهار داشت: باید ماجرای باشکوه نهم دی ماه را قبل از آنکه آن را به صورت عمیق مورد بررسی قرار دهیم و به تعداد افراد شرکت‌کننده در این مراسم توجه کنیم لازم است موضوع را از دریچه کیفی مورد عنایت واقع شود.

وی ادامه داد: اصولا متن جریان انقلاب اسلامی متشکل از یک تفکر ناب و تاریخی است و در واقع مردم به عنوان بازیگران اصلی این تفکر فرهنگی و اعتقادی در نهم دی ماه به تدوام راه دموکراسی به مردم‌سالاری دینی رای دادند.

نهم دی ماه قضاوت مردم از دو تفکر حاضر در جامعه بود

این فعال سیاسی اضافه کرد: این حضور بزرگ و سرنوشت‌ساز به معنای قضاوت مردم میان دو جبهه بود که همواره در یکی مستضعفین حاکم بوده و در دیگری تفکرات الیگارشی می‌تواند مدار امور را تنظیم کند.

وی اضافه کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت نهم دی ماه به این علت است که مردم در این روز در خصوص دوآلیسم و دوگانگی فلسفی انقلاب به قضاوت نشستند قبل از آنکه عملکردها را مورد قضاوت قرار دهند.

نهم دی ماه نه اولین و نه آخرین حادثه ارزنده تاریخ انقلاب است

احمدی تصریح کرد: نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی نه اولین حادثه ارزنده است و نه آخرین آن. مردم در ماجرای خرداد 42، بهمن 57، جنگ تحمیلی و اربعین 93 و نهم دی ماه 88 یک حرف برای گفتن داشتند.

این فعال سیاسی اضافه کرد: امروز نیز مانند همیشه روز هوشیاری است و تاکید بر مردم‌سالاری دینی به عنوان استراتژی امنیت ملی و گردهمایی تمام قدرت‌ها حول محور رهبری از نکاتی است که به عنوان یک ضرورت برای ادامه انقلاب لازم است.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com
منبع: farsnews.com

مطالب پیشنهادی:
رئیس جمهور در رفع حصر هیچ اختیاری ندارد!
اطلاعیه درباره ی تعطیلی مدارس!
دو زائر ایرانی هدف شلیک داعشی ها قرار گرفتند!
تصمیم گیری درباره ی موضوع حصر به عهده ی کیست؟
حادثه مرگبار در اتوبان همت