تبریک فیروزآبادی به مناسبت ولادت عیسی مسیح(ع)
رییس ستاد کل نیروهای مسلح ولادت حضرت عیسی مسیح‌(ع) و سال نو میلادی 2015 را به مقامات نظامی ارتش‌های کشورهای جهان تبریک گفت.
سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح، در پیام‌های جداگانه ولادت حضرت عیسی بن مریم(ع) و سال نو میلادی 2015 را به فرماندهان و مقامات نظامی کشورهای مسیحی جهان به شرح زیر تبریک گفت.

«افتخار دارم فرا رسیدن سالروز میلاد خجسته پیامبر نور و رحمت، جلوه راستین مهر پربرکت و منادی بزرگ عدالت و احیا کننده معنویت حضرت عیسی مسیح(ع) پیامبر صلح و دوستی و بشارت دهنده‌ی ایمان و آغاز سال 2015 میلادی را از سوی خود و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به جناب‌عالی، خانواده محترمتان و همچنین نیروهای مسلح آن کشور تبریک و شادباش عرض نمایم.

بی‌تردید جوامع بشری که تابع ظلم و جنایت سلطه‌گران واقع شده‌اند، بیش از هر زمان دیگری تشنه‌ی آموزه‌های پیامبران الهی هستند و خواستار آن شده‌اند تا با تلاش یکتا‌پرستان موجبات تعالی و رهایی ملل حق‌طلب و آزادی‌خواه بشریت مظلوم امروز فراهم شود.

به یاری خداوند متعال، اراده‌ی حقیقت‌جویی و استکبار‌ستیزی ملت‌ها، استقرار عدالت و صلح را رقم زده و عشق و محبت و همکاری، جایگزین کینه و نفرت، تفرقه و جنگ سازد و صلح، عدالت و آزادی انسان‌های جهان در پرتو اهداف آرمان‌های متعال حضرت عیسی بن مریم(ع) را از درگاه پروردگار منان خواستارم.»


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی:
از سال 89 اقدام هواپیماربایی وجود نداشته/اقدامات لازم برای جلوگیری ازهواپیماربایی انجام می شود
مراقب نمک های تقلبی در بازار باشید!
برنامه آینده دولت: افزایش رفاه برای همه مردم
گزارش آتش سوزی در میدان شوش + تصاویر
تمامی تحرکات دشمن در خارج از مرزها رصد می شود