سران فتنه از ماه‌ها قبل برای فتنه برنامه ریزی داشتند
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه کودتای آمریکایی و انگلیسی علیه ایران اسلامی بود.
"علیرضا زاکانی " در همایش تجلیل از پیشگامی همدانی ها در خلق حماسه 9 دی با اشاره به این‌که جایگاه برخی افراد در دوران فتنه باعث روشنگری شد اظهار کرد: آیت الله نوری همدانی از علمداران مبارزه قبل از انقلاب بود و مجاهدی پیشتاز و چراغ فروزان بعد از انقلاب اسلامی است.

وی افزود: برخی افراد ممکن است دارای بصیرت باشند، اما در دوران فتنه قدرت حضور در صحنه را نداشتند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که در حال امتحان پس دادن هستیم، تصریح کرد: برخی فتنه گران فدایی انقلاب بودند اما فتنه آنها را دگرگون کرد و نزدیکان افراد مانع روشنگری آنان شدند.

وی با اشاره به این‌که برخی از اطرافیان آیت الله نوری همدانی به وی برای این‌که روشنگری نکند فشار وارد می‌کردند، خاطرنشان کرد: آیت الله نوری همدانی این فشارها را نمی پذیرفت و روشنگری خود را انجام داد.

زاکانی اضافه کرد: مردم همدان با ارج نهادن به آیت الله نوری همدانی زودتر از دیگر آحاد ملت به میدان آمدند و ننگ و نفرت خود را نسبت به فتنه گران ابراز داشتند.

وی با اشاره به این‌که برخی افراد علاقه ندارند ابعاد فتنه را بررسی کنند؛ چراکه فکر می کنند فتنه دعوای شخصی بود، تاکید کرد: فتنه کودتای آمریکایی و انگلیسی علیه ایران اسلامی بود که برنامه ریزی 10 ساله داشت.

این نماینده مجلس با بیان این‌که دشمنان برنامه در مقابل هم قرار دادن مردم در فتنه در راستای از هم پاشیدن کشور را دنبال می کردند، گفت: سران فتنه از ماه‌ها قبل برای فتنه برنامه ریزی داشتند و 9 ماه تلاش کردند تا دروغ بزرگ فتنه را جابیندازند و خود را پیروز انتخابات معرفی کنند.

وی ادامه داد: امروز گرفتار تجدید نظر طلبانی هستیم که انقلاب را قبول ندارند و نمی گویند که از اعتقادات خود در گذشته دست برداشته‌اند.

زاکانی با اشاره به این‌که آمریکا لحظه ای از توطئه علیه ایران اسلامی دست برنمی دارد، افزود: شرایط امروز سخت تر از دهه‌های گذشته است؛ چراکه آمریکایی ها رسما اعلام کردند با فشار اقتصادی دنبال نا آرام کردن جزیره ثبات هستند.

این نماینده مجلس در ادامه با بیان این‌که برخی تجدید نظر طلبان دنبال امتیاز گرفتن از آمریکا هستند، اظهار کرد: آمریکایی ها به ایران اسلامی توصیه اخلاقی می کنند و این در حالیست که نظام اسلامی با دروغ سازگار نیست.

زاکانی به علل عدم محاکمه سران فتنه اشاره کرد و یادآور شد: سران فتنه برای این‌که رأفت و محبت اسلامی به آنها اثبات شود محاکمه نمی شوند.

این نماینده مجلس با اشاره به این‌که برخی افراد دنبال نشان دادن چراغ سبز به دشمن هستند، تصریح کرد: مقدمات یک فتنه بزرگ در حال فراهم شدن است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت سوریه گفت: اگر در سوریه و مناطق دیگر پیروز شویم نگاه مقام معظم رهبری و نظام اسلامی تثبیت خواهد شد که دشمنان این موضوع را برنمی تابند.

زاکانی در پایان به اختلاس 12 هزار میلیارد تومانی اشاره کرد و این موضوع را یک دروغ بزرگ دانست.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی:
علوی در جمع مردم فردوس: توطئه داعشی ها در تهران خنثی شد!
بیشترین و کمترین پول ایرانیها در کجا خرج می شود؟ + عکس
مراقب نمک های تقلبی در بازار باشید!
آرزوی جالب جان کری در سال جدید میلادی
پاسخ رفتگر محله دکتر عارف به یک نامه!