9 دی انقلاب سوم در نظام مقدس جمهوری اسلامی بود
نماینده پیشین مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی 9 دی را موجی از بصیرت مردم در دفاع از انقلاب برشمرد و گفت: سران فتنه تاکنون از اقدام خود ابراز پشیمانی نکرده‌اند.
نماینده پیشین مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی 9 دی را موجی از بصیرت مردم در دفاع از انقلاب برشمرد و گفت: سران فتنه تاکنون از اقدام خود ابراز پشیمانی نکرده‌اند.

محمد کرمی‌راد نماینده پیشین مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پس از انقلاب اسلامی دومین انقلاب تسخیر لانه جاسوسی بود اظهار کرد: 9 دی انقلاب سوم در نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که در واقع برائت از فتنه 88 بود که توطئه‌ای برای براندازی نظام بود.

وی 9 دی را حماسه‌ای جاودانه و شکل دقیق و صریح مردمی و پایگاه اجتماعی برای انقلاب برای مقابله با تمامی قدرت‌های خارجی و عوامل داخلی ساختارشکن فتنه 88 عنوان کرد.

نماینده پیشین مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: 9 دی موجی از خودآگاهی و بصیرت مردم را در دفاع از انقلاب و نظام به راه انداخت.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه مردم شهدای بسیاری در راه انقلاب تقدیم کرده‌اند، افزود: مردم ایران اسلامی با درک صحیح، بینش، شناخت و آگاهی از نظام، امام(ره) و رهبری می‌دانند حفظ نظام از اوجب واجبات است.

وی به ساختارشکنی فتنه‌گران و هماهنگی سران فتنه با دشمنان خارجی اشاره کرد و بیان داشت: فتنه‌گران درصدد به نتیجه رساندن اهداف شوم خود بودند که مطابق با اهداف دشمنان ملت ایران بود.

این استاد دانشگاه حضور میلیونی مردم را موجب خنثی شدن نقشه‌های فتنه‌گران برشمرد و متذکر شد: پیشتازی مردم کرمانشاه در مقابله با فتنه‌گران یک روز قبل از 9 دی اتفاق افتاد.

کرمی‌راد با اشاره به اینکه پیشتازی مردم کرمانشاه در رسانه‌های مختلف انعکاس پیدا کرد، یادآور شد: پس از آن مردم مشهد حرکت اعتراضی به اقدامات فتنه‌گران را انجام دادند و سپس تمام مردم ایران این بصیرت را دنبال کردند.

این استاد دانشگاه توهین به امام حسین(ع) در روز عاشورا، تخریب اموال عمومی، حمله به نیروهای بسیج و نیروی انتظامی، ایجاد ناامنی و اهانت به اصل ولایت فقیه را از جمله اقدامات غیرقانونی فتنه‌گران عنوان کرد.

به گفته نماینده پیشین مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، مقام معظم رهبری هشدارهای لازم را بیان فرمودند و ارتباط عوامل فتنه با دشمنان مشخص و آشکار شده است.

وی با تاکید بر اینکه سران فتنه تا همین الان از اقدام خود ابراز پشیمانی نکرده‌اند، تصریح کرد: مردم پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و به هیچ‌کس اجازه اهانت به اصول و ارزش‌ها را نمی‌دهند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: سران فتنه هنوز بر باور خودشان هستند و تلاش عده‌ای برای عادی‌سازی وقایع فتنه به نتیجه نمی‌رسد.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com

مطالب پیشنهادی:
کشته سازی ندا آقا سلطان، آسان ترین کار برای دشمن بود
بیشترین و کمترین پول ایرانیها در کجا خرج می شود؟ + عکس
مراقب نمک های تقلبی در بازار باشید!
آرزوی جالب جان کری در سال جدید میلادی
پاسخ رفتگر محله دکتر عارف به یک نام