دیدار با احمدی نژاد نه جرم است نه خلاف شرع
حمید رسایی در خصوص این موضوع می گوید: اینکه بنده اخیرا دیدار یا جلسه ای با آقای احمدی نژاد داشته ام دروغ است.
از دیروز برخی سایت‌ها خبری با عنوان دیدار احمدی نژاد با برخی اعضای جبهه پایداری منتشر کردند که بازخورد زیادی در فضای سیاسی کشور داشت تا آنجا که یکی از روزنامه های منتسب به جریان اصلاح طلب امروز آن را به عنوان تیتر یک خود انتخاب کرد.

روز گذشته برخی سایت های خبری به نقل از احمدی نژاد گفته بودند: بنده (احمدی نژاد) دیگر برای فعالیت سیاسی انگیزه شخصی ندارم چون اولا تمام مراتب قدرت را در این كشور تجربه كرده‌ام و ثانیا ترجیح می‌دهم به فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی مشغول باشم اما اگر ابعاد این توطئه‌یی كه علیه رهبری در جریان است شدت پیدا كند بر پایه شناختی كه از بنده دارید عافیت طلبی نمی‌كنم و با تمام ظرفیت‌های فردی و اجتماعی خود به صحنه می‌آیم.

برای روشن شدن این موضوع به سراغ چند نماینده مجلس عضو جبهه پایداری که گفته می شد در این جلسه حاضر بودند رفتیم تا قضیه روشن شود، اما این نماینده ها نیز وجود چنین جلسه ای را مکر هستند و اعتقاد دارند که این قبیل خبر ها فقط برای تحریک احمدی نژاد برای شکست سکوت وی است.

حمید رسایی نماینده مجلس عضو جبهه پایداری در خصوص این موضوع می گوید: اینکه بنده اخیرا دیدار یا جلسه ای با آقای احمدی نژاد داشته ام دروغ است. البته احمدی نژاد رئیس جمهور این کشور بوده و هرچند انتقاداتی به عملکرد ایشان بویژه در دوسال آخر ریاست جمهوری اش دارم ولی دیدار داشتن با او نه جرم است نه تخلف و نه قبیح، منتهی من دیداری با ایشان نداشته ام.

رسایی گفت: آخرین جلسه ای که بنده به همراه تعدادی از نمایندگان – 10 یا 15 نماینده - با احمدی نژاد داشتیم، بعد از استیضاح وزیر کار در دولت قبل بود که نسبت به رفتار احمدی نژاد در خصوص انتشار فیلم درخواست برادر لاریجانی از مرتضوی انتقاد داشتیم و بعد از آن، بنده جلسه ای با ایشان نداشتم. البته علی رغم اینکه مرتضوی محاکمه شد، از اینکه تکلیف پرونده فاضل لاریجانی تا کنون معلوم نشده هم انتقاد داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این احتمال وجود دارد که بار دیگر جبهه پایداری با احمدی نژاد به توافق برسد؟ گفت: من سخنگوی این جبهه نیستم و با آنها ارتباط تشکیلاتی ندارم ولی با شناختی که از این دوستان دارم بعید است مثل گذشته به احمدی نژاد نگاه کنند. منتهی امروز باب شده هر کس را می خواهند عضو جبهه پایداری معرفی می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا روزنامه ها در خصوص این موضوع تا این حد مانور می دهند و هدف چه چیز است گفت: چون احمدی نژاد سکوت کرده، این ها می خواهند کاری کنند تا بفهمند که او چه برنامه ای دارد، او هم سیاست خاصی را پیش گرفته و موضع گیری نمی کند. در این میان چند سایت هم تازه متولد شده اند که معلوم نیست به کجا و چه کسی منتسب هستند که معمولا آنها خبرسازی می کنند. کسانی دیدار با احمدی نژاد را مساله جلوه می دهند که خودشان دائما جلسه دارند آن هم جلسه برای ادامه فتنه گری.

سید امیر حسین قاضی زاده نیز در این باره به تابناک گفت: به نظر می رسد که اصل این خبر دروغ باشد چون من هم از دوستان سوال کردم و ایشان اعلام کردند که ما چنین جلسه ای نداشتیم

وی در پاسخ به این سوال که چرا رسانه ها چنین خبری را منتشر کرده اند گفت: اگر عده ای بخواهند یک فعل دروغ را جا بیندازند بالاخره عده ای آنقد آن را می گویند تا همه باورشان بشود، البته ممکن است کسانی رفته باشند و احمدی نژاد را دیده باشند اما جلسه تشکیلاتی مشترکی وجود نداشته است.

وی گفت نه من و نه کسانی که من با آنها تماس گرفتم در این جلسه حاضر نبودند و حالا کی و چه کسانی دنبال این مسائل هستند و هدف چه چیز هست را ما نمی دانیم، البته اگر جلسه ای هم بود کار خلاف شرع و عرف نبوده است البته دوستان ما جلساتی با تشکل های اصول گرا داشته اند و اخبار آن هر از گاهی منتشر می شود.این جلسات ممکن است با علما یا ایثارگران و یا با شخصیت های دیگری باشد اگر هم جلسه دیگری باشد قطعا اعلام می شود.

وی در خصوص احتمال بازگشت احمدی نژاد گفت: سابقه نشان داده است کسانی که در سیاست بوده اند نتوانسته اند از سیاست دور بمانند در حال حاضر از اقای هاشمی گرفته تا خاتمی همه به نوعی حضور دارند، احمدی نژاد هم بالاخره یک مدتی رئیس جمهور بوده اند و دوستان و طرفدارانی دارد، و برای خود وظایفی را تعریف می کنند و ممکن است دوباره در عرصه سیاسی مشارکت داشته باشند.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: tabnak.ir

مطالب پیشنهادی:
رفتار هاشمی نسبت به احمدی نژاد قابل توجیه نیست!
10 جایگاه سوخت در تهران تعطیل شد
به زودی طرح برخورد با دست فروشان مترو و بی آرتی اجرا می شود
تهدید به ترور رئیس جمهور توسط داعش + عکس
پسری که به اشتباه دوستش را کشت!