ماجرای قهر رئیس جمهور چه بود؟!
یک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی حواشی مطرح شده درباره‌ی جلسه اخیر این شورا را رد کرد.
حمیدرضا طیبی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره‌ی حاشیه‌های مطرح شده درباره جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر انتقاد یکی از اعضاء از پیاده روی وزیر امور خارجه و جان کری در جلسه شورا و واکنش رییس جمهور و ترک جلسه از سوی وی اظهار کرد: چنین مساله‌ای اتفاق نیفتاد و جلسه قطع نشد. به صورت طبیعی در ابتدای هر جلسه چند نفر از اعضا پیش از دستور جلسه متناسب با برداشتشان نظرات خود را ارائه می‌دهند.درباره‌ی سفر آقای ظریف به فرانسه و اهانت روزنامه‌های فرانسوی نیز صحبت‌هایی مطرح شد.

وی ادامه داد: معمولا رئیس شورا که همان رئیس جمهور است یا به مباحث پاسخ می‌دهد یا نمی‌دهد. که در اینجا هم درباره‌ی این مساله توضیحاتی ارائه داد و اشاره کرد که آقای ظریف در آنجا هم مصاحبه کرده و از رسانه‌ها پخش شده و این حرکت فرانسوی‌ها را قویا محکوم کرده است. خودآقای رئیس جمهور هم کشتار روزنامه نگاران و هم حرکت نشریه فرانسوی را محکوم کرد و گله‌هایی از فرانسوی ها مطرح کرد.

طیبی همچنین تصریح کرد: این بحث‌ها در جلسه همیشه طبیعی بوده و گاهی اوقات حتی ممکن است مواضع تندی هم مطرح شود، اما در این مورد چیز خاصی نبود و جلسه هم قطع نشد و اتفاقی نیفتاد.

رئیس جهاد دانشگاهی درباره‌ی سایر مباحث مطرح شده در جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز گفت: همیشه در جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی ممکن است مباحث داغی مطرح شود که البته نباید خیلی به آنها دامن زد . مثلا در این جلسه در بحث انتخاب رئیس دانشگاه فرهنگیان ، موافقین و مخالفین بحث‌هایی را مطرح کردند آقای رئیس جمهور هم قدری گله داشته که باید در بحث‌های حاشیه‌ای بیشتر دقت شود تابه اعتبار و آبروی افراد لطمه‌ای زده نشود و همچنین درخواست کرد که رای گیری درباره‌ی این موضوع به جلسه بعد موکول شود، اما در کل جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مثل سایر جلسات روال خود را داشت وفضای بحث‌ها مباحث کاری شورا بود.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی:
وقتی روحانی به حالت قهر جلسه ای را ترک می کند/تصاویر
تصاویری دلخراش از حمله پلنگ به اسب!!
صدام کوچک و سرگرمی جدیدش!!
نقشه شوم برای کشتن شوهر با همکاری سوپری محله
مرگ دلخراش کودک توسط نیسان پدرش!!