استقبال کاربران شبکه های اجتماعی از حکم رحیمی/تصاویر
کاربران شبکه‌های اجتماعی با استقبال از برخورد قاطع قوه قضائیه با محمدرضا رحیمی خواستار رسیدگی به پرونده فساد سایر مفسدان اقتصادی شدند.
 کاربران شبکه‌های اجتماعی با استقبال از برخورد قاطع قوه قضائیه با محمدرضا رحیمی خواستار رسیدگی به پرونده فساد سایر مفسدان اقتصادی شدند. هفته گذشته خبر محکومیت محمدرضا رحیمی، معاون
 اول رئیس جمهور در دولت دهم، به صدر اخبار رسانه‌های کشور تبدیل شد.

طبق حکم دادگاه محمدرضا رحیمی به 5 سال و 91 روز حبس محکوم شد.
 
این خبر بلافاصله با استقبال کاربران شبکه های اجتماعی روبرو شد، به طوری که بسیاری از فعالان فضای مجازی به تحسین اقدام قوه قضائیه پرداختند و ابراز امیدواری کردند که با دیگر مفاسد اقتصادی نیز چنین برخورد قاطعی صورت گیرد.
 
در همین رابطه سیدمحسن میرشمسی از فعالان فضای مجازی در صفحه شخصی اش در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت:
 
 
http://www.seemorgh.com/uploads/1393/11/rahimi1.jpg

 
و ما ادراک ماالکرسنت؟!
 
وقتی محمدرضا رحیمی به پرداخت 5 میلیارد و 700 میلیون تومان محکوم می‌شود، یعنی تخلف مالی او نهایتاً همین مقدار بوده است. حالا وقتی هاشمیون و اصلاحیون 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته و 365 روز سال را چسبیده‌اند به فساد رحیمی و حتی یک کلمه در مورد فساد کرسنت که جریمه‌اش به دلار 3500 تومانی حدود 63 هزار میلیارد تومان می‌شود، سخن نمی‌گویند، چه معنایی جز این دارد که نگاه حزبی و جناحی به مبارزه با مفاسد اقتصادی دارند و به دنبال ماهی‌گیری سیاسی از این آب گل‌آلود هستند؟!
 
جریمه فساد کرسنت 11 هزار برابر تخلف مالی رحیمی است اما هاشمی‌چی‌ها و اصلاح‌طلب‌ها کوچکترین اشاره‌ای به آن نمی‌کنند، چون پای دولت خاتمی و مهدی هاشمی رفسنجانی و برخی مسئولان دولت روحانی در میان است.
 
این یعنی دل اینها برای جیب مردم که به دست مفسدین خالی می‌شود، نسوخته است بلکه با ابزار مبارزه با مفاسد اقتصادی، قصد از میدان به در کردن رقبای سیاسی خود را دارند.
 
مصطفی دولتی یکی دیگر از کاربران فضای مجازی در صفحه شخصی اش نوشت:
 
http://www.seemorgh.com/uploads/1393/11/rahimi2.jpg

جزئیات جدید از محکومیت رحیمی
 
دفتر سخنگوی قوه قضائیه حکم قطعی معاون اول رئیس جمهور سابق را اعلام کرد.
 
به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر؛ محمد رضا رحیمی به پنج سال و 91 روز حبس، پرداخت 5 میلیارد و 700 میلیون تومان رد مال و جریمه نقدی و انفصال از خدمات دولتی محکوم و این حکم به اجرای احکام نیز ابلاغ شده است
 
لازم به توضیح هست موارد اتهامی آقای ‫رحیمی که در آنها محکوم شده، هیچ ارتباطی به مسؤولیت وی به عنوان معاون اول دولت دهم و معاون حقوقی رئیس جمهور در دولت نهم ندارد و مربوط به سالهای قبل (مثل پرونده اختلاس در بیمه ایران که مربوط به سال 82 هست) می باشد.
 
از دیگر کاربرانی که از برخورد دستگاه قضا با محمدرضا رحیمی حمایت کرد، امیر یاربیگی درویشوند است.
 
 
http://www.seemorgh.com/uploads/1393/11/rahimi3.jpg

 
وی در پست خودش چنین آورده است: محمدرضا رحیمی، معاون اول محمود احمدی‌نژاد، به بیش از 5 سال زندان و پرداخت حدود 4 میلیارد تومان جریمه محکوم شد. مفسد و متهم چه سبز باشه چه احمدی نژادی و چه اصولگرا و چه اصلاح طلب، باید در محکمه حاضر بشه و جواب پس بده. صداسیما هم کار خیلی خوبی کرد که پست و مقام متهم واسش مهم نبود و در اخبارخودش، خبر محکومیت معاون اول سابق رییس جمهور رو مخابره کرد.
تا باشد از این محکومیت ها..................
ما منتظر کرسنت هستیم.
 
حمیدرضا یکی از کاربران شبکه های اجتماعی هم خواستار رسیدگی به پرونده دیگر مفسدین اقتصادی شد:
 
این فعال فضای مجازی نوشت: روزنامه خانوادگی حاج آقا! ضمن ذوق زدگی مفرط از محاکمه رحیمی خواهان برائت مهدی هاشمی شده است. از محاکمه رحیمی خوشحالم بیشتر از همه بخاطر اینکه به محاکمه آقازاده های خاص بیشتر خوشبین می شوم.
 
 
http://www.seemorgh.com/uploads/1393/11/rahimi4.jpg

 
سید احمد علوی نیز در صفحه شخصی گوگل پلاسش به تخلفات رحیمی در دولت خاتمی اشاره کرد.
 
http://www.seemorgh.com/uploads/1393/11/rahimi5.jpg

 
علوی در این باره نوشت: تخلف آقای رحیمی در دولت آقای خاتمی و در زمانی که رحیمی رئیس دیوان محاسبات بوده اند شکل گرفته نه زمانی که معاون احمدی نژاد بوده
چرا میگویند: حکم محکومیت معاون اول احمدی‌نژاد صادر شد؟
چرا صادقانه به مردم نمیگویند که ایشان در سال 82 رئیس دیوان محاسبات مجلس بوده است؟
راستی تنظیم اخبار به شکل خاص و دروغ، مسولیت شرعی ندارد؟ 


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com

مطالب پیشنهادی:
وقتی روحانی به حالت قهر جلسه ای را ترک می کند/تصاویر
او را کشتم و جسدش را تکه تکه کردم!!
حمایت آمانو از توافق ایران و 1+5
کوبانی آزاد شد
انتقاد به تخریب تابلوی نوفل لوشاتو