وزیر آموزش و پرورش در یک قدمی استیضاح!
وکلای ملت با رأی 74 موافق، 114 رأی مخالف و 14 رأی ممتنع از 215 نماینده حاضر در جلسه از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند.
در جلسه علنی دیروز مجلس وزیر آموزش پرورش به سوال نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه پاسخ داد که نمایندگان مجلس از پاسخ های وی قانع نشدند. وکلای ملت با رأی 74 موافق، 114 رأی مخالف و 14 رأی ممتنع از 215 نماینده حاضر در جلسه از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند.

وزیر آموزش و پرورش پیش از این یک کارت زرد دیگر هم دریافت کرده بود که امروز دومین کارت زرد خود را از پارلمان اخذ کرد و بدین ترتیب در یک قدمی استیضاح قرار گرفت.

پیش از این نیز نادر قاضی‌پور در یکی از جلسات گذشته مجلس با استناد به ماده 209 در تذکری در صحن علنی گفته بود: بنده و تعدادی از نمایندگان در مورد استخدام پیش‌دبستانی‌ها از وزیر آموزش و پرورش سوالی را مطرح کردیم که در دستور مجلس قرار نگرفت. آقای فانی موقع اخذ رأی اعتماد از مجلس و در واکنش به سوال ما در خصوص استخدام پیش دبستانی‌ها گفت که در دوران کاری‌اش این کار را انجام می‌دهد، اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

وی همچنین به میهمانی های وزیر اشاره کرده بود و گفته بود: این سوالات باید در جلسه علنی مطرح شود بعضاً هر بار که سوالی از وزیر پرسیده می‌شود آن وزیر مهمانی می‌دهد. می‌توانید از قسمت متروپل مجلس بپرسید که شب گذشته چند ماشین به نمایندگان داده‌اند تا به وزارت آموزش و پرورش برای مهمانی بروند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mashreghnews.ir

مطالب پیشنهادی:
مطهری: پیامبر هم با ابوسفیان قدم زدند!!
لخت شدن استاد فرانسوی در کلاس!!
هلاکت ده ها داعشی در موصل(18+)
تصاویری از مراسم تشییع ملک عبدالله
حضور رهبر در استادیوم آزادی/عکس