ادعای واهی نتانیاهو: ایران به فکر نسل کشی جدید است!!
نتانیاهو گفت: توافق هسته‌ای با تهران، مطمئنا موجب تشدید رقابت تسلیحاتی در منطقه خواهد شد.
نخست وزیر اسرائیل روز گذشته در ادامه سخن پراکنی‌های خود علیه ایران، مدعی شد که مقام‌های ایران در حال برنامه‌ریزی برای یک نسل‌کشی جدید علیه یهودیان هستند. تایمز‌اسرائیل نوشت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، روز سه‌شنبه در سخنانی در مراسم "روز بین‌المللی هولوکاست"، ضمن متهم کردن ایران برای برنامه‌ریزی یک نسل‌کشی جدید علیه یهودیان، قول داد تا مانع از آنچه که وی توسعه سلاح‌های هسته‌ای از سوی ایران ارزیابی کرده، شود.

نتانیاهو در ادامه افزود: "وظیفه وی به عنوان نخست‌وزیر، تضمین این مساله است که کشور اسرائیل بار دیگر با تهدید نابودی روبرو نخواهد شد و تضمین این مساله خواهد بود که توافقنامه حاصل شده از طریق مذاکره بین 1+5 و ایران، این هدف را دنبال کند."

نخست وزیر اسرائیل گفت: "توافقنامه مورد انتظار با ایران، توافقنامه‌ای است که دولت و کشور اسرائیل را به خطر می‌اندازد. این توافقنامه قابلیت‌هایی به ایران می‌دهد که اجازه خواهد داد خود را به سلاح هسته‌ای، مجهز کند، در ابتدا یک بمب هسته‌ای و پس از آن، تعداد زیادی از بمب‌های هسته‌ای. ما نمی‌توانیم با چنین توافقنامه‌ای زندگی کنیم. اسرائیل هر توافقنامه‌ای را که ایران را به عنوان یک کشور در آستانه هسته‌ای شدن، رها کند، رد خواهد کرد."

نخست وزیر اسرائیل مدعی شد: "مقام‌های ایرانی، در حالی هولوکاست را تکذیب می‌کنند که در حال برنامه‌ریزی نسل‌کشی دیگری علیه مردم ما هستند. مردم یهودی از خودشان در برابر هر تهدیدی، دفاع خواهند کرد."

نتانیاهو گفت: توافق هسته‌ای با تهران، مطمئنا موجب تشدید رقابت تسلیحاتی در منطقه خواهد شد." وی قول داد تا هر اقدام لازمی را برای تامین امنیت یهودیان و کشور یهودی انجام دهد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mashreghnews.ir

مطالب پیشنهادی:
هر چقدر می خواهید انتقاد کنید،پاسخ نمی دهم
او را کشتم و جسدش را تکه تکه کردم!!
حمایت آمانو از توافق ایران و 1+5
کوبانی آزاد شد
انتقاد به تخریب تابلوی نوفل لوشاتو