نتانیاهو: ایران پشت حمله حزب الله بود
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد ایران در پشت حمله روز چهارشنبه حزب‌الله علیه نظامیان صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی قرار دارد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد ایران در پشت حمله روز چهارشنبه حزب‌الله علیه نظامیان صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی قرار دارد. نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد ایران در پشت حمله روز چهارشنبه حزب‌الله علیه نظامیان صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی قرار دارد.

«بنیامین نتانیاهو» مدعی شد این ایران بود که در پشت حمله کشنده حزب‌الله علیه نظامیان صهیونیست قرار داشت؛ حمله‌ای که در آن 15 نظامی اسرائیلی کشته شدند.
 
به نوشته روزنامه «هارآرتص»، نتانیاهو که در مراسم یادبود «آریل شارون» نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی سخنرانی می‌کرد، با بیان این مطلب افزود: « این همان ایرانی است که می‌کوشد با قدرت‌های جهان به توافق برسد؛ توافقی که این کشور را با ظرفیت تولید تسلیحات هسته‌ای رها می‌‌سازد و ما به شدت با این توافق مخالف هستیم».
 
وی گفت: «ما در مقابل هر خطری از خود دفاع می‌کنیم؛ چه دور، چه نزدیک. آریل شارون به خوبی خصلت ایران را درک کرده بود و آنچه او آن زمان درباره ایران گفته بود، هنوز صادق است».
 
نتانیاهو مدعی شد، ایران اکنون در تلاش است از طریق حزب‌الله یک جبهه «تروریستی» علیه ما در بلندی‌های جولان بر پا کند. با توجه به این ادعا بود که او گفت:‌« ما به شدت به این تلاش‌های پاسخ می‌دهیم».
 
حزب‌الله لبنان در عملیاتی منحصر به فرد و در کمینی حساب‌شده و دقیق، یک کاروان ارتش رژیم صهیونیستی را منطقه «مزارع اشغالی شبعا» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد.
 
شبکه خبری المنار گزارش کرد که در این حمله حداقل 9 خودرو نظامی و زرهی ارتش رژیم صهیونیستی با سلاح‌های موشکی هدف قرار گرفت و چندین نفر کشته و زخمی شدند.
 
نتانیاهو در واکنش به حمله حزب‌الله به نیروهای رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی اعلام کرد که حمله به مزارع شبعا را تلافی می‌کنیم.
 
وی در حالی حزب‌الله لبنان را به تلافی تهدید کرده که اولا حمله حزب‌الله خود پاسخی به تجاوز به قنیطره بوده و ثانیا این جنبش هشدار داده است که می تواند نقاط مختلف فلسطین اشغالی را با موشک‌های مختلف از جمله موشک نقطه‌‌زن فاتح 110 پاسخ دهد.
 
گفتنی است به باور بسیاری از کارشناسان نظامی سیستم پدافندی رژیم صهیونیستی توانایی تقابل با این موشک را ندارد.
 
وی افزود: کسانی که ما را در شمال به چالش کشیدند، به سرنوشت غزه نگاه کنند. اسرائیل آماده انجام عملیات در همه جبهه‌هاست.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com

مطالب پیشنهادی:
اطلاعیه تند دفتر ریاست جمهوری به جمعی از نمایندگان مجلس
لخت شدن استاد فرانسوی در کلاس!!
هلاکت ده ها داعشی در موصل(18+)
تصاویری از مراسم تشییع ملک عبدالله
حضور رهبر در استادیوم آزادی/عکس