واکنش شبکه های اجتماعی به نامه رحیمی
بسیاری از كاربران رحیمی را كسی می دانند كه تاوان دوستی با رییس جمهور سابق را می دهد.
با جست وجوی هشتگ رحیمی در توییتر و سایر شبكه های اجتماعی به راحتی می توانید به نظرات مردم دسترسی پیدا كنید و آنها را بخوانید. در ابتدای زمان انتشار این نامه خیلی از كاربران شبكه های اجتماعی تصور می كردند كه این خبر در حد یك شایعه است و به همین خاطر روی تایم لاین ها از سایر كاربران به دنبال منبع بودند اما در ادامه وقتی نامه را كامل خواندند بار دیگر موج شبكه های اجتماعی درباره احمدی نژاد و كارهای او در هشت سال ریاست جمهوری اش در توییتر و سایر شبكه های اجتماعی بازنشر شد.

 بسیاری از كاربران رحیمی را كسی می دانند كه تاوان دوستی با رییس جمهور سابق را می دهد و عده ای دیگر می گویند احمدی نژاد باید به حرف هایی كه آن زمان درباره رحیمی زده است، وفادار باشد. این در حالی است كه در شبكه های اجتماعی گروه سومی هم به وجود آمد و این گروه با منتشر كردن هزینه ها و قیمت زندگی در دولت نهم و دهم به طور كلی شروع به انتقاد از احمدی نژاد و رحیمی كردند.
 
اینكه قیمت نان و بنزین و دلار و... سال ٨٤ چقدر بوده و سال ٩٢ چقدر شده است یكی از بیشترین بحث هایی است كه در شبكه های اجتماعی با هشتگ احمدی نژاد و رحیمی گذاشته شده است. خیلی از كاربران شبكه های اجتماعی نوشته اند كه امیدواریم تمام كسانی كه این گونه حق مردم را خورده اند، محاكمه شوند.

 حتی برخی خطاب به احمدی نژاد نوشته اند كه نامه رحیمی را جواب بده تا مردم متوجه شوند كه در زمان دولت شما چه اتفاقاتی افتاده است. بیشترین بحثی كه میان كاربران رد و بدل می شد فساد های اقتصادی در دولت گذشته بود كه مردم با وجود مشكلات و تورم بالابه سختی زندگی می كردند و عده ای در كمال آرامش بودند.
 
هشتگ مربوط به این اتفاق به نام خود رحیمی است كه مردم همچنان درباره او و احمدی نژاد در حال نوشتن هستند. اما كاربران شبكه های اجتماعی به رحیمی گفته اند كه نام نماینده هایی كه هركدام نزدیك به ٧٠ میلیون تومان برای انتخابات پول گرفته اند را منتشر كن تا مردم بیشتر با این افراد آشنا شوند.
 
تعداد زیاد این نمایندگان به شدت مورد تعجب مردم در شبكه های اجتماعی قرار گرفته است. كاربران در شبكه های اجتماعی به بخش های خاصی از این نامه مثل «سروش آسمانی»، «لجبازی» و «دوست و دشمن» در پست های خود اشاره می كنند.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: روزنامه اعتماد

مطالب پیشنهادی:
کثیف ترین و وحشیانه ترین تجارت دنیا را بدانید!!
لخت شدن استاد فرانسوی در کلاس!!
هلاکت ده ها داعشی در موصل(18+)
تصاویری از مراسم تشییع ملک عبدالله
حضور رهبر در استادیوم آزادی/عکس