آقای احمدی نژاد نباید برای کاندیداتوری ریاست جمهوری زحمت به خود بدهد!
نكته نخست این است كه نباید احمدی نژاد را سمبل اصول گرایی بدانیم و خود ایشان نیز چنین اعتقادی ندارند و لذا دعواهای این دو نفر مردم را نسبت به اصول گراها بدبین نخواهد كرد.
سفیر سابق ایران در مكزیك گفت: آقای احمدی نژاد نباید برای کاندیداتوری ریاست جمهوری زحمت به خود بدهد زیرا به نظر من اگر برای انتخابات كاندید هم بشود شورای نگهبان ایشان را تایید نخواهد کرد.
 محمد حسن قدیری ابیانه پیرامون نامه احمدی نژاد بر علیه رحیمی و بازتاب آن در جامعه اذعان داشت: نكته نخست این است كه نباید احمدی نژاد را سمبل اصول گرایی بدانیم و خود ایشان نیز چنین اعتقادی ندارند و لذا دعواهای این دو نفر مردم را نسبت به اصول گراها بدبین نخواهد كرد.
 
سفیر سابق ایران در مكزیك افزود: اصول گرا یعنی پایبندی به اصول و اگر شخصی تخلف مالی كند پس اصول گرا نیست.
 
وی ادامه داد:  زمانی كه قوه قضاییه درباره پرونده آقای رحیمی صحبت كرده بودند آقای احمدی نژاد ایشان را خط قرمز معرفی كردند  و گفتند اگر یك ریال تخلف شده باشد اعلام می كنم كه صلاحیت ریاست جمهوری ندارم.
 

وی ادامه داد: هر چند رحیمی معتقد است كه رای دادگاه را قبول ندارد اما به استناد قوه قضاییه و رای دادگاه می توان گفت كه رحیمی تخلف انجام داده است پس طبق قول خود احمدی نژاد ایشان صلاحیت ریاست جمهوری را نداشته و نباید زحمت بکشد و برای کاندیداتوری مجدد ریاست جمهوری اقدام کند چون شورای نگهبان صلاحیت ایشان را تایید نخواهد کرد.
 
قدیری گفت: این به معنای تخلف مالی احمدی نژاد نبوده بلكه نشان می دهد كه ایشان به ویژه  در دو سال آخر ریاست جمهوری  ظرفیت این پست و مقام را نداشت و البته قوه قضاییه هم سعی كرده برخورد منصفانه و البته با جدیت داشته باشد.
 
این كارشناس سیاسی با اشاره به اینكه از فاسد اعلام شدن هیچ فردی خوشحال نخواهم شد تصریح كرد: من معتقدم كه درست نیست اگر رییس جمهور فردی را خط قرمز اعلام می كند مانع بررسی پرونده وی شود، یعنی اگر فردی تخلف كرد در زمانی كه مسئول هست باید از تخلف او برخورد شود نه زمانی كه خلع مسئولیت شد.
 
ایران اجازه اقدام نظامی علیه اسرائیل را دارد

سفیر سابق ایران در بخش دیگر گفتگوی خود با اشاره به  واكنش حزب الله بر علیه رژیم صهیونیستی نیز اشاره كرد و اظهار داشت: حزب الله برای عملیات هیچ نیازی به ما ندارد كه ما برای آنان كاری كنیم و خود آنها بسیار قوی عمل كردند.

قدیری اضافه كرد: ایران حق دارد اقدام نظامی علیه اسرائیل انجام دهد زیرا آنان به سردار ایرانی در كشور دیگری حمله كردند بنابر این اجازه را به ما می دهد و به همین دلیل است كه اسرائیل به طور مرتب می گوید ما از وجود سردار ایرانی در آنجا اطلاعی نداشتیم.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com

مطالب پیشنهادی:
من از اعضای سایت احمدی نژاد نیستم!
ما تمایلی برای نشستن با سگ های هار نداریم!!
3 میلیون پردرآمد یارانه بگیر تهران شناسایی شدند
گرد و غبار مدارس خوزستان را تعطیل کرد
هلاکت داعشی ها و اجساد متلاشی شده آنها در کرکوک(18+)