رییس سازمان حج و زیارت و مشاور رییس جمهور از اعزام حدود یک میلیون زائر از ابتدای سال 91 تاکنون به ویژه در ایام نوروز برای زیارت به عتبات عالیات خبرداد.

رییس سازمان حج و زیارت و مشاور رییس جمهور از اعزام حدود یک میلیون زائر از ابتدای سال 91 تاکنون به ویژه در ایام نوروز برای زیارت به عتبات عالیات خبرداد.

 سید احمد موسویˈ همچنین از افزایش سه برابری ظرفیت اعزام در ایام نوروزی به عتبات عالیات خبرداد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت وی گفت : در این ایام کاهش قابل توجهی در هزینه سفر که تقریبا 50 دلار بود نیز انجام شده به گونه ای که در سفرهای هوایی 10 درصد و در سفرهای زمینی 15 درصد از کل هزینه ها صرفه جویی شد .

وی در خصوص اقدامات انجام شده به تامین وعده های غذایی زائران ایرانی در عراق اشاره کرد که در این خصوص سازمان دستاوردهای خوبی داشته است .

به گفته وی استفاده از گوشت گرم به جای گوشت منجمد و وارداتی درآشپزخانه های مرکزی ، تسریع در عملیات توزیع غذای روزانه به زائران در محل هتل ها با استفاده از خودرو های ویژه بجای چرخ دستی های سابق از جمله این اقدامات است .

موسوی گفت : الزام مدیران هتل های طرف قرارداد به نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته باامکان ضبط تصاویر در راستای حفظ امنیت زائران و نظارت بیشتر بر کارکرد بخش خدماتی هتل ها،الزام تمام هتل ها به خریداری و نصب وسایل اطفای حریق ،الزام آنها در خصوص تبدیل پنکه های سقفی به اسپیلت (دارای گرمایش و سرمایش) ،فراهم ساختن زمینه دسترسی به اینترنت رایگان در لابی هتل های درجه الف و ب از جمله اقدامات سازمان حج و زیارت است .


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: asriran.com

مطالب داغ سایر بخشها:
تاریخ آزمون ارشد علوم پزشکی اعلام شد
فائزه هاشمی و روزهای اوین
شروط 3 گانه البرادعی برای گفتگو با محمد مرسی
بهای جهانی طلا کاهش یافت
دلیل اعتراض ناسا چیست؟