اتش سوزی در پالایشگاه
پالایشگاه شهید تندگویان تهران روز گذشته در یک حادثه دچار آتش‌سوزی شد.
در حالی شب گذشته پالایشگاه تهران دچار حادثه آتش سوزی شده ، مسئولان محلی و روابط عمومی وزارت صنعت بروز آتش سوزی را رد می کنند.
 پالایشگاه شهید تندگویان تهران روز گذشته در یک حادثه دچار آتش‌سوزی شد.
به گفته یکی از شاهدان یکی از مخازن ذخیره‌سازی بنزین در این پالایشگاه به دلیل تعمیراتی که در حال انجام بوده، دچار آتش‌سوزی شده است.



گفته می‌شود دو نفر از کارکنان این شرکت نیز دچار آتش‌سوزی شده و به نزدیک‌ترین بیمارستان منطقه منتقل شده‌اند.

 شبکه اطلاع‌رسانی نفت و انرژی (شانا) وابسته به روابط عمومی وزارت نفت در گزارش خود در خصوص این آتش‌سوزی تأکید کرده است که این مورد آتش‌سوزی نبوده و واحد تصفیه آب ترش این پالایشگاه دچار حادثه فنی شده و یکی از کارکنان نیز که در ناحیه پا دچار آسیب شده است به بیمارستان منتقل شده و حال مساعدی دارد.
 حتی عکاس نیز از دود و بوی سوختگی ناشی از آتش‌سوزی خبر می‌دهد و می‌گوید که این دود و آتش‌سوزی مربوط به بخارات معمولی پالایشگاه نبوده است.

به گفته یک شاهد عینی پالایش شهید‌تندگویان تهران یکی از پالایشگاه‌های قدیمی و فرسوده است که هر از چند گاهی حوادثی از این دست در آن رخ می‌دهد.

 22 تیرماه سال 90 نیز  به دلیل انجام تعمیرات در سوئیچ برق یکی از واحدهای پالایشگاه نفت تهران، سه نفر از کارکنان این مجموعه نفتی دچار سوختگی شدند، اما هیچ یک از کارکنان این پالایشگاه در این حادثه جان خود را از دست نداده اند. در همان سال هم روابط عمومی پالایشگاه تهران بروز هرگونه آتش سوزی را رد کرد. این در حالی است که 7 تیرماه همان سال  براثر سقوط بوم جرثقیل در بخش طرح توسعه پالایشگاه تهران چهارنفر کشته و زخمی شدند.

این حادثه ها در حالی صورت می‌گیرد که کارشناسان نفت از کم توجهی نفتی ها به قوانین HSE گلایه می کنند.


گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com


مطالب پیشنهادی:
خبر خوش برای سربازان و مشمولان
گزارش فیسبوکی ظریف از مذاکرات ژنو
سکه باز هم ارزان شد
روحانی: تبعیض را نمی‌پذیریم
افشاگری احمدی‌مقدم علیه مرتضوی