خلیج فارس گلباران شد
آب های نیلگون خلیج فارس به یاد شهدای 29 فروردین سال 67 با حضور خانواده های شهدا گلباران شد.
 به مناسبت 29 فروردین، بیست و ششمین سالگرد شهادت شهدای ناوشکن سهند، ناوچه موشک انداز جوشن و ناوشکن سبلان، در دوران دفاع مقدس مراسم گلباران آب های خلیج فارس با حضور خانواده های شهدا برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حیدری مدیر عقیدتی سیاسی منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در این مراسم که بر روی عرشه ناوشکن جماران برگزار شد، عنوان کرد: دلاور مردی ها و ایثارگری های رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس موجب شده تا امروز ایران اسلامی سربلند باشد.

وی ادامه داد: رشادت شهدا و ایثارگران ناوشکن سهند و سبلان و ناو جوشن ثابت کرد که ما می توانیم در برابر ابر قدرت ها ایستادگی کنیم و امروز با افتخار می توانیم ناوشکن هایی همچون جماران را بسازیم.

مدیر عقیدتی سیاسی منطقه یکم نیروی دریایی ارتش افزود: حضور ناوشکن جماران در آب های آزاد افتخار بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است که قدرت جوانان و متخصصان این کشور را به رخ جهانیان می کشد.

به گزارش مهر، در 29 فروردین سال 1367 مصادف با اولین روز ماه رمضان در رویارویی ناوشکن های سهند و سبلان و ناو موشک انداز جوشن با نیروهای آمریکایی، 56 نفر از رزمندگان نیروی دریایی ارتش در آب های خلیج فارس به شهادت رسیدند.





گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:fararu.com

مطالب پیشنهادی :
نمونه های جالبی از خرید و فروش بابک زنجانی
مصاحبه تکان دهنده با عفو گرفته از چوبه دار
افرادی که پیامک ثبت نام یارانه دریافت نکرده اند بخوانند!
اعلام زمان دور جدید مذاکرات ایران و 1+5
"دور دور" تفریح این روزهای جوانان