شرکت کنندگان آزمون استخدامی شرکت نفت همچنان بلاتکلیف!!!
چندی پیش نیز معاون منابع انسانی وزارت نفت تنها به بیان این سخن که تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که به زودی نتایج نهایی آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران را اعلام کنیم، اکتفا کرد.
با وجود اینکه قرار بود که نتایج نهایی حداکثر تا بهمن ماه سال ۹۲ اعلام شده و متقاضیان تعیین تکلیف شوند؛ اما اکنون با گذشت چند ماه از مهلت تعیین شده همچنین تاکید اخیر معاون توسعه منابع انسانی وزارت نفت مبنی بر انتشار نتایج نهایی در فاصله‌ای نزدیک، هنوز خبری از روشن شدن وضعیت داوطلبان نیست.

بیش از یکسال از برگزاری آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران که می‌توان از آن به عنوان بزرگ‌ترین آزمون استخدامی‌کشور یاد کرد، می‌گذرد و شرکت‌کنندگان در این آزمون هنوز بلاتکلیف مانده و با قول‌های بی‌پایان مسئولان شرکت ملی نفت روزها را همچنان پشت سر می‌گذارند. به طوری که حتی برخی مراحل استخدام و دریافت کد استخدامی را نیز طی کرده اند. این در حالی است که در برخی موارد با وجود اینکه استخدامی هم انجام نشده است اما با اعلام نتایج آزمون ها شرکت کنندگان می دانند که آیا باید منتظر استخدام بمانند یا خیر.

چندی پیش نیز معاون منابع انسانی وزارت نفت تنها به بیان این سخن که تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که به زودی نتایج نهایی آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران را اعلام کنیم، اکتفا کرد.

کریم سلحشور گفت: به زودی تکلیف پذیرفته شدگان نهایی مشخص می شود.

وی یادآور شد: قبول داریم فرآیند اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی این آزمون طولانی شده، اما موضوع در حال رسیدگی است.

معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت افزود: شرکت ملی نفت ایران، مسئولیت خود را در این زمینه انجام و معاونت منابع انسانی وزارت نفت، گزارش های لازم را به وزیر نفت ارائه داده است.

وی تاکید کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در اولین فرصت ممکن، نتایج بررسی‌ها را اعلام کرده و به نگرانی پذیرفته شدگان در آزمون خاتمه دهیم.

با این وجود برخی از شرکت کنندگان و پذیرفته شدگان مراحل ابتدایی آزمون استخدامی شرکت نفت در تماس با باشگاه خبرنگاران از تاخیر و عدم اطلاع رسانی وزارت نفت در این زمینه همچنین بلاتکلیفی خود پس از گذشت مدت زمان  گلایه کرده و خواهان روشن شدن وضعیت خود پس از یکماه ماه انتظار هستند.

این در حالی است که بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت به خاطر همین موضوع به مجلس فراخوانده شد.

در پی تماس های مکرر شرکت کنندگان در آزمون استخدامی شرکت نفت خبرنگار باشگاه خبرنگاران و درخواست برای پیگیری موضوع از طریق  مسئولان پیگیری کند متاسفانه پاسخی از این طریق حاصل نشد و مجبور شدیم که این امر مهم را از طریق نماینده مجلس شورای اسلامی بررسی کنیم.

سیدمهدی موسوی نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس در رابطه با آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران اظهار داشت: متاسفانه مصاحبه اکثر نیروهای شرکت کننده انجام شده ولی تاکنون امکان استخدام فراهم نشده است.

وی تصریح کرد: دولت و مسئولان بایستی در تعهداتی که ایجاد می کنند عمل کنند نباید تعهدات خود را زیرپا بگذارند. متاسفانه این موضوع تابحال متوقف شده است.

موسوی‌نژاد تاکید کرد: بایستی تکلیف ۳۰۰۰ نفری که در آزمون نفت شرکت کرده اند هر چه سریع تر مشخص گردد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست کردند که موضوع استخدام را از طریق نهاد ریاست جمهوری و وزارت نفت پیگیری شود چرا که در این خصوص تذکراتی نیز داده شده است.

وی یادآور شد: مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید در تعهداتی که به مردم می دهند باید پاسخگو باشند و سرنوشت شرکت کنندگان را مشخص کنند. چرا که مجلس این امر مهم و سرنوشت ساز را در دستور کار خود قرار داده است.

بر اساس این گزارش، آزمون استخدامی نفت در اردیبهشت ماه سال گذشته برگزار شد و بعد از آزمون کتبی، مصاحبه های علمی و گزینش های اولیه نیز صورت پذیرفت ولی همچنان قبول شدگان منتظر اعلام نتایج نهایی می باشند.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: stekhdam.com

مطالب پیشنهادی :
آزمون بزرگ اما بی نتیجه استخدامی دولت
دیدار هاشمی رفسنجانی با نوجوانان در افطار کمیته امداد امام خمینی + عکس
تحریم ایران ضرر 175 میلیارد دلاری به آمریکا زد
اخبار مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5: درخواست هسته ای سناتورها از اوباما
برخورد با بدحجابان باید مانند قاتلان و سارقان باشد!!!