وزش باد و گرد و خاک از امروز در تهران
یک کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد و گرد و خاک از امروز بعدازظهر تا سه‌شنبه در تهران خبر داد.
 فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهارداشت: امروز برای سواحل دریای خزر و خراسان شمالی بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: فردا در ارتفاعات سواحل شمالی بارش پراکنده و سه‌شنبه برای آذربایجان غربی در ساعات بعدازظهر رعد و برق و بارش پراکنده باران خواهیم داشت.

دمای هوای امروز تهران 40 درجه سانتی‌گراد می‌شود

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: به سبب وزش باد شدید در حاشیه‌های بیابانی استان‌های سمنان، قم، مرکزی، شرق اصفهان، البرز و تهران پدیده باد و گردوخاک و کاهش دید افقی در سه روز آینده در اغلب استان‌های ذکر شده پیش‌بینی می‌شود. همچنین باید بگویم دمای هوای امروز تهران به 40 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

گودرزی با بیان اینکه به سبب وزش باد نسبتاً شدید بر روی کشور عراق، از امشب و طی روزهای دوشنبه و سه شنبه پدیده گردوغبار و کاهش دید افقی در مناطق غربی استان‌های کرمانشاه، ایلام، خوزستان و بوشهر دور از انتظار نیست، ادامه داد: امروز هوای تهران کمی نیمه ابری و در پاره‌ای نقاط گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و می توان گفت برای کل کشور  نیز افزایش دمای تدریجی خواهیم داشت.

وی افزود: طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه به سبب وزش باد شدید، نوار شرقی کشور با گردوخاک همراه خواهد بود؛ در سه روز آینده خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج و توفانی خواهد بود.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com

مطالب پیشنهادی :
سهمیه بنزین تابستانی منتفی شد
تلویزیون و ناکامی در سانسور کنایه ناطق نوری
اثرات اظهارات نوبخت بر فروش خودروسازان
این خطرناک ترین دستاورد داعش است!
روایت شب قدر محمدجواد ظریف و موهای بهم ریخته دیپلمات غربی