تراکم خودروها جاده چالوس را بست
گزارش دریافتی روز جمعه از این پایگاه حاکی است: ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی کندوان (کرج - چالوس)، هراز و فیروزکوه مشاهده می شود.
 پایگاه اطلاع رسانی پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران اعلام کرد: به لحاظ حجم زیاد خودرو، خروجی محورهای مرزن آباد و خروجی آزاد راه چالوس قفل شده و ماموران پلیس راه این استان در تلاش هستند تا تردد وسایل نقلیه به حالت عادی بازگردد.

گزارش دریافتی روز جمعه از این پایگاه حاکی است: ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی کندوان (کرج - چالوس)، هراز و فیروزکوه مشاهده می شود.

پلیس از رانندگان وسایل نقلیه خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از شتابزدگی و سبقت های غیر مجاز جدا خودداری کنند .

در گزارش این پایگاه آمده است: با پایان یافتن تعطیلات آخر هفته شمار زیادی از مسافران و گردشگران که از اقصی نقاط کشور برای استفاده از مواهب الهی وارد استان مازندران شده بودند اکثر آنان در حال بازگشت به موطن خویش هستند و به همین خاطر ترافیک سنگینی را در اکثر نقاط حوزه پلیس راه این خطه شاهد هستیم .

این گزارش افزود:ماموران پلیس راه ، راهداران راه و ترابری و امدادگران جمعیت هلال احمر استان مازندران در تمام محورهای مواصلاتی این استان حضور فیزیکی دارند و رانندگان وسایل نقلیه نهایت همکاری را با این افراد داشته باشند.

اکثر نقاط جاده های مواصلاتی حوزه پلیس راه مازندران باز است و به رغم انبوه وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی ، تردد به کندی در جریان است .

همچنین فرمانده پلیس راه مازندران اعلام کرد: اعمال محدودیت های ترافیکی تعطیلات عید فطر در جاده های اصلی این استان که از ظهر دوشنبه ششم مرداد آغاز شد تا ساعت سه صبح روز شنبه یازدهم مرداد ادامه خواهد داشت.

سرهنگ محمدنژاد اظهارداشت: محور کندوان (کرج _ چالوس) از ساعت 11 و 30 دقیقه روز جمعه از سمت 15 کیلومتری مرزن آباد محدوده (دزدبن) به سمت کرج تا ساعت سه صبح شنبه یازدهم مرداد ماه یکطرفه است.

وی بیان داشت: محور هراز نیز از ساعت 11 صبح جمعه از محدوده آب اسک به سمت رودهن تا ساعت سه صبح فردا شنبه یازدهم مرداد ماه یکطرفه می باشد.

وی ادامه داد: محور فیروزکوه دو طرفه است و هم اینک محدوده شیرگاه و زیراب شاهد تراکم ترافیک سنگین را شاهد هستیم .

محمدنژاد در باره شرایط جوی راهها بیان داشت: اغلب مناطق کوهستانی بویژه ولی آباد در حوالی مرزن آباد و کدوک در فیروزکوه هم اکنون ابری و مه آلود است و رانندگان از شتازدگی و سبقت های غیر مجاز جدا خودداری کنند .

وی اضافه کرد : تلفن مرکز کنترل راه های مازندران با شماره 2182934 با پیش شماره 011آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه های این استان به طور شبانه روزی است.

حدود 10 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در مازندران وجود دارد.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: irna.ir

مطالب پیشنهادی :
نماینده زن مجلس:خاتمی باید محاکمه شود
فریاد این پدر دل سنگ را آب می کند + عکس
اعلام حالت آماده‌ باش برقی در تهران
درمان ‌همیشگی‌ سرطان توسط یک ایرانی
4 کشته و زخمی در انفجار کرج