منتظر رگبار پراکنده باشید
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق پراکنده در بیشتر نقاط کشور طی 24 ساعت آینده خبر داد.
احد وظیفه: بر اساس تحلیل آخرین داده های هواشناسی در ساعات بعد از ظهر روز شنبه در پاره ای نقاط استان هرمزگان، جنوب استان فارس، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی بارش پراکنده پیش بینی می شود.

به گفته وی، در روز یکشنبه وقوع رگبار و رعدو برق در استان های مازندران، گلستان، بوشهر و هرمزگان و رگبارهای پراکنده در ارتفاعات مرکزی زاگرس، سمنان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: در روز دوشنبه بارش ها با شدت کمتر از روز قبل از آن عمدتا در استان های مازندران، غرب فارس، هرمزگان و احتمالا آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز غربی رخ خواهد داد.

وظیفه اظهار داشت : روزهای یکشنبه و دوشنبه احتمال وقوع گردوخاك در شمال استان سیستان و بلوچستان بویژه در منطقه زابل پیش بینی می شود.

وی افزود: نیمه شرقی خلیج فارس در روز یکشنبه مواج می شود و این وضعیت بتدریج نواحی مرکزی آن را نیز در بر می گیرد. در روز دوشنبه غالبا نواحی مرکزی خلیج فارس مواج و طوفانی خواهد بود.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com

مطالب پیشنهادی :
زیر درخت پارک فردوسی چه خبر است؟
کشته شدن جمشید دانایی فر تایید شد؟
مردان آویزان و وا داده رمز خوشبختی دختران!!!
رفتار مردم پس از ظهور بنزین 1000 تومان
وقتی که روحانی دست‌ استیضاح کنندگان را خواند