شوی لباس بهائیان در کرج!
اخیرا زمزمه‌هایی درباره برگزاری یك شوی لباس نامتعارف و دور از فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در مكانی واقع در كرج به گوش می‌رسید
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: یك مجموعه "شوی لباس غیراسلامی" وابسته به فرقه ضاله بهائیت در كرج پلمپ شد. در جریان بازرسی این مكان و پس از احراز هویت مجریان آن كه به فرقه ضاله بهائیت وابسته بودند و همچنین افشای اهداف آنها در راستای تضعیف اعتقادات اسلامی، این مجموعه پلمپ و عوامل آن دستگیر شدند.

 اخیرا زمزمه‌هایی درباره برگزاری یك شوی لباس نامتعارف و دور از فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در مكانی واقع در كرج به گوش می‌رسید. پیرو این مطلب، یك گروه بازرسی به محل اعزام شده و پس از بررسی مشخص شد كه این مكان در جهت ارائه شو و فروش لباس‌های زنانه فعالیت می‌كند.لباس‌های عرضه‌شده در این شو طرح‌ها و تصاویری نامناسب و خلاف ارزش‌های اسلامی داشته، نوع چیدمان وسایل این مكان و مجهز بودن آن به امكاناتی برای عكاسی از بازدیدكنندگان نیز بسیار غیرمتعارف بوده‌است.در جریان این بازرسی مشخص شد كه مجریان این طرح و سرمایه‌گذار اصلی آن، عضو فرقه ضاله بهائیت هستند.

این اولین‌بار نیست كه بهائیان در مسیر اشاعه بی‌بندوباری و تضعیف فرهنگ حجاب در جامعه تلاش می‌كنند بلكه آنها در طول تاریخ همواره در این عرصه فعال بوده و به اشكال مختلف و در قالب‌های گوناگون در این زمینه اقدام كرده‌اند. این‌بار نیز آنها حجاب و لباس زنان را هدف قرار داده‌اند تا با گسترش پوشش‌های نامتعارف و به دور از فرهنگ و ارزش‌های اسلامی، به‌تدریج فرهنگ حجاب و ارزش آن را در جامعه كمرنگ ساخته و بی‌بندوباری را -كه منشأ آسیب‌های بعدی است- رواج دهند.


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: shafaf.ir

مطالب پیشنهادی :
بیلبوردی درباره ماهواره + عکس
قتل مشکوک آشپز داعش و دو فرزندش
جرم‌های عجیب یک وزیر!
جزئیات خبر تکان دهنده سقوط 30 زن در چاه فاظلاب
حاشیه‌ یک نشست در نهاد ریاست جمهوری