توضیح درباره دستبند و پابندهای الکترونیکی
رئیس سازمان زندانها، آخرین وضعیت آتش سوزی زندان شهرکرد استفاده از دستبند و پابندهای الکترونیکی و آزادی شهرام جزایری را تشریح کرد.
علی اصغر جهانگیر در حاشیه مراسم معارفه معاون حقوقی قوه قضاییه در جمع خبرنگاران در خصوص دستبند و پابندهای الکترونیکی اظهار داشت: استفاده از دستبند و پابندهای الکترونیکی در دو استان اجرا شد و با چند شرکت داخلی برای ساخت آنها مذاکره کردیم. بعد از رفع مشکلات موجود اجرای آن عملیاتی می شود.

رئیس سازمان زندانها در پاسخ به پرسش مهر درباره حادثه زندان شهرکرد نیز گفت: گزارش این حادثه نهایی و تقدیم رئیس قوه قضاییه شد. یک حادثه عوامل مختلفی دارد که اگر از سوی کارکنان زندان سهل انگاری رخ داده باشد با آن برخورد می کنیم.

وی درباره وضعیت شهرام جزایری نیز گفت: اینکه محکومی بگوید دوران محکومیت به پایان رسیده کفایت نمی کند و آزادی وی را مقام قضایی باید اعلام کند. اگر محکومیت زندانی به پایان برسد و اتهام دیگری بازداشت نباشد حتی برای یک ساعت نیز بی جهت در زندان نمی ماند. شهرام جزایری براساس موضوعات قبلی باید ظرف این مدتها محکومیتش تمام می شد که با توجه به پیگیری از دادگستری استان تهران نظرشان این بود که این فرد فعلا باید در زندان باشد.


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com
 
مطالب پیشنهادی :
پدرکشی نتیجه عشق دوران بی پولی
چالش‌ ضروری و واقعی سطل آب! + عکس
متهم، همسرش را جا گذاشت و فرار کرد
پدرکشی نتیجه عشق دوران بی پولی
درخواست برای واکنش دفتر امام به یک خاطره