ارائه شماره تلفن شخصی شهروندان و مسئولان توسط مخابرات!!!
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: این‌که می‌گویید ارائه شماره تلفن شخصی شهروندان و مسئولان توسط مخابرات تخلف است یا خیر، باید بگویم این موضوع باید بررسی شود.
 غلامحسین اسماعیلی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه معاونان حقوقی سابق و فعلی قوه قضائیه در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر این‌که آیا ارائه شماره تلفن شخصی شهروندان و مسئولان توسط مخابرات تخلف نیست، اظهار داشت: این موضوع باید بررسی شود چرا که برخی امور جزو اسرار و مختصات افراد محسوب می‌شود که نباید در دسترس همه قرار گیرد.

وی ادامه داد: این امکان باید بررسی شود تا مشخص شود در زمان واگذاری خطوط آیا مخابرات از صاحبان خط، اذن گرفته است و دادگستری استان تهران این موضوع را بررسی کند.

اسماعیلی در خصوص محاکمه ضارب شهید خلیلی گفت: جلسه محاکمه 31 شهریور خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه رأی معاون اول رئیس جمهور سابق تا دو روز قبل ابلاغ نشده بود، درباره نامه این فرد به رئیس قوه قضاییه در خصوص اعلام محکومیت وی توسط محسنی‌اژه‌ای گفت: آنچه حجت‌الاسلام محسنی‌‌اژه‌ای اعلام کرد بدون ذکر جزئیات بود و به نظر نمی‌رسد نسبت به این موضوع ایرادی وجود داشته باشد. ضمن اینکه معمولاً در این حوزه گاهی اوقات اهالی رسانه اشارات مقامات قضایی را تبدیل به تصریحات می‌کنند. در برخی از اوقات کم و زیادی را که در رسانه‌ها انجام می‌شود نباید به حساب دستگاه قضایی گذاشت.

اسماعیلی همچنین درباره اتمام محکومیت شهرام جزایری خاطرنشان کرد: هنوز دوران محکومیت وی تمام نشده و اگر به اتمام برسد حتماً آزاد می‌شود.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com
 
مطالب پیشنهادی :
تصمیمات جدید درباره سبد کالا
حمله ناکام به پاسگاه مرزی ایران
لیست اجاره‌ بها در مناطق مختلف تهران +جدول
توضیح درباره دستبند و پابندهای الکترونیکی
تأیید صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران + عکس