محدودیت های ترافیکی جاده چالوس در آخرین هفته های تابستان
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده ها در روزهای پایانی هفته محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان البرز به خصوص در محور کرج – چالوس اجرا خواهد شد.
سرهنگ رضا اکبری اظهار داشت: محدودیت های ترافیکی در محور کرج – چالوس  و بالعکس از ساعت 12 ظهر امروز با ممنوعیت تردد موتور سیکلت آغاز و این محدودیت تا ساعت 24 بامداد روز جمعه 21 شهریور برای موتور سیکلت ها ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تردد انواع کامیون و کامیونت نیز از در این محور کماکان ممنون است.

رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه تا دو بامداد روز شنبه 22 شهریور از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، گفت: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد وسائل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه 21 شهریور ماه تا دو بامداد شنبه از 15 کیلومتری بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ اکبری اظهار داشت: تردد کلیه کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه هفته جاری از محور کرج – چالوس ممنوع است.

وی در پایان اعلام کرد: شهروندان و مسافران می توانند برای اطلاع از وضعیت کلیه راه های کشور با مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه تماس بگیرند.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com
 
مطالب پیشنهادی :
واکنش به اظهارات کولایی درباره اشتغال زنان
لیست اجاره‌ بها در مناطق مختلف تهران +جدول
زن داعشی: سر کامرون را از تن جدا می‌کنم!
مرد هسته ای ایران به آمریکایی ها چه گفت؟
معروفترین داعشی‌ها؛ از بدنساز آمریکایی تا دختران فیسبوکی +تصاویر