این بار ماجرای نان مارمولکی در لرستان !!!
در پی انتشار خبری در یکی از رسانه‎ها مبنی بر وجود مارمولک در نان سنگک و ادعای این‌که جانور در آرد خبازی بوده است، مدیرعامل شرکت غله و بازرگانی لرستان آن را کذب محض اعلام کرد.
فرشاد بهاروند : در پیگیری این خبر، نانوایی موردنظر شناسایی شده و طی بررسی‎های به عمل آمده معلوم شد که مشکل از آرد نبوده است. وی اضافه کرد: در کارخانه آرد از لحظه‎ای که شروع به تولید می‎کند و گندم شستشو می‎شود، تمام این روند تا اتمام کار به صورت کاملاً مکانیزه صورت می‎گیرد و تنها زمانی که آماده بارگیری است انسان دخالت دارد.

بهاروند ادامه داد: نظارت بر کار خبازی‎ها بر عهده معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است و شرکت غله تنها بر آرد نانوایی‎ها نظارت دارد.

مدیرعامل شرکت غله و بازرگانی لرستان افزود: هم‌چنین نظارت بر رعایت بهداشت در نانوایی‎ها به عهده اداره بهداشت و کنترل کیفیت کار دستگاه‎ها نیز با اداره کل استاندارد است.

سوپرمارمولکی که حرارت و فشار بر آن تأثیری ندارد!

صاحب نانوایی که متهم به وجود مارمولک در نان آن شده، گفت: برخورد بدون تحقیق صدا و سیما را پیگیری قضایی می‎کنیم.

امینی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، افزود: چند روز قبل یک نفر با تکه‎ای نان به نانوایی مراجعه و ادعا کرد که این نان متعلق به ماست؛ در این دو بند نان مارمولکی کاملاً سالم وجود داشت که تنها دُم نداشت.

وی اضافه کرد: یک نان برای پخت بیش از ده دقیقه حرارت می‎بیند و در این مدت این جانور هیچ‌گونه تغییری نکرده بود؟ با آن حرارت حیوان باید می‎سوخت!

این شهروند خرم‎آبادی ادامه داد: در زیر یک برگه کاغذ هم اگر سنگریزه‎ای قرار بگیرد باز مشخص خواهد بود که چیزی در زیر آن قرار دارد، خمیر نان مدتی پنجه می‎خورد و به خاطر سفیدی آن اگر جسمی در آن باشد مشخص می‎شود چطور ممکن است آن زمان هم این موجود پیدا نشود؟

امینی اظهار کرد: هم‌چنین برای آماده شدن خمیر 25 دقیقه در تشتک کارد می‎خورد و طی این عملیات این جانور آسیبی ندید؟ مگر استحکام این جانور چقدر بوده که سالم و بدون هیچ آسیبی از حرارت سالم مانده است؟

این نانوای خرم‎آبادی تصریح کرد: همان روز آن فرد با صداوسیما به نانوایی من مراجعه کرد و حتی مشتریان حاضر نیز با سخره گرفتن موضوع با آن فرد برخورد کردند چراکه نانوایی ما در بین افراد به خوشنامی و بهداشتی بودن مشهور است.

وی گفت: این فرد ادعا می‎کند که از این جانور خورده است؛ مارمولک سیانور دارد و اگر فردی از آن بخورد باید مسموم شود در حالی که چنین اتفاقی نیفتاده است.

امینی افزود: در راستای ادعای فرد و برخورد بدون تحقیق صداوسیما، مسأله را پیگیری قضایی می‌کنیم، چرا که با تکه‎ای نان، آبروی ما را بازیچه قرار دادند و با پخش قسمت‎هایی از فیلمی که از نانوایی گرفتند خوشنامی ما را زیر سوال بردند.

این شهروند خرم‎آبادی در خاتمه گفت: ما نیز از این نان استفاده می‎کنیم به خاطر مصرف خود و خانواده‎مان هم که شده بهداشت را به نحو احسن رعایت می‎کنیم.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی :
جزئیات قانون ممنوعیت گردش به راست
پس‌لرزه‌های نامه خاتمی در صحنه سیاسی
گشت ارشاد 4000 نفری انصار حزب الله در راه است
خدمت جدید وایبر به کاربران
کاسبی جدید و خشونت بار در بوستان های تهران!