فعالیت 200 قصابی‌ غیرمجاز در تهران
مردم در صورت بروز تخلف می‌توانند با شماره 124 یا با اتحادیه به شماره 77520555 تماس بگیرند تا بررسی‌های لازم را انجام و با واحد متخلف برخورد شود.
رییس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گاوی استان تهران از فعالیت حدود 200 واحد بدون مجوز در این صنف خبر داد و تاکید کرد: مردم برای تهیه گوشت گاو حتما به واحدهای جوازدار مراجعه کنند و در صورت بروز هر نوع تخلف، گزارش دهند تا برخورد قانونی با واحد متخلف صورت گیرد.

علی خندان‌روی‌ جوان اظهار کرد: اماکن، نیروی انتظامی و بازرسان اتحادیه در رابطه با فعالیت واحدهای صنفی نظارت‌های لازم را انجام می‌دهند و به واحدهایی که بدون مجوز هستند فرصت دو ماهه‌ای داده می‌شود تا بتوانند جواز خود را تهیه کنند.

وی گفت: مردم در صورت بروز تخلف می‌توانند با شماره 124 یا با اتحادیه به شماره 77520555 تماس بگیرند تا بررسی‌های لازم را انجام و با واحد متخلف برخورد شود.

خندان‌روی‌ جوان با بیان اینکه در مقطعی با گرانی علوفه مواجه بودیم که این موضوع تاثیراتی در بازار گوشت داشت، افزود: در نهایت با هماهنگی و همکاری وزارت تجارت و شرکت پشتیبانی امور دام، پیگیری‌های لازم انجام شد و توانستیم با قیمت دولتی برای دامداری‌ها علوفه تامین کنیم.

رییس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گاوی استان تهران بیان کرد: در حال حاضر هر کیلوگرم گوشت گوسفند شقه به صورت لاشه 28 هزار تومان و هر کیلوگرم گوشت گوساله مخلوط 29 تا 30 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه گوشت را از استرالیا، پاکستان و برزیل وارد می‌کنیم، اظهار کرد: زمانی که گوشت در سیستان و بلوچستان بارگیری می‌شود، خنک‌ شده و پس از آن وارد تهران می‌شود که همه موارد بهداشتی در آن رعایت شده است.

خندان‌روی‌ جوان پیش از این نیز با تاکید بر بهداشتی بودن ذبح دام‌ها گفته بود گوشت‌ها در کشتارگاه تحت نظر دامپزشکی ذبح می‌شوند و برچسب‌هایی به آن‌ها زده می‌شود که نشان‌دهنده قانونی و بهداشتی بودن آن‌هاست و دارای کارت معاینه بهداشتی نیز هستند. این گوشت ها باید حداکثر ظرف 72 ساعت به دست مصرف کننده برسد و نباید بیشتر از این مدت در مغازه‌ها بماند.




گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی :
ماهواره را به زور نمی توان از مردم گرفت
پودر رختشویی داعش به بازارآمد! +عکس
دیدار خانواده امام از رهبر انقلاب قبل از ترخیص از بیمارستان + عکس
نرخ مهریه در سال 93 چقدر است؟
فروش دستمال توالت با عکس آقای رئیس جمهور! +عکس