تهران سه شنبه بارانی می‌شود
یک کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش ۶ درجه دما در نیمه شمالی کشور طی امروز خبر داد، گفت: برای تهران در روز سه شنبه افت دما پیش بینی شده و مناطق مرتفع مانند آبعلی و رودهن شاهد بارش باران خواهند بود.
 امین‌حسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: از عصر فردا با نفوذ پرفشار جریانات هوا ما شاهد هوای خنک بر روی سواحل شمال کشور خواهیم بود و از اوایل شب دوشنبه بارش باران و وزش باد برای نیمه شمالی کشور و آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان پیش‌بینی شده است.
 
وی با بیان اینکه روز سه‌شنبه بارش در اردبیل، گیلان و گلستان تشدید می‌شود، افزود: روز سه‌شنبه گستره بارش‌ها به دامنه‌های جنوبی البرز، قزوین، سمنان و تهران کشیده می‌‌شود و به صورت پراکنده بارش در خراسان شمالی آغاز می‌شود.
 
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سه‌شنبه در شمال استان تهران از جمله توچال، آبعلی، دماوند و رودهن شاهد بارش باران خواهیم بود.
 
نقشینه افزود: امروز و فردا در نوار شمالی کشور شاهد افزایش دما از 4 تا 6 درجه سانتی گراد خواهیم بود و روز سه شنبه افت دما در مناطق شمالی کشور از 5 تا 10 درجه سانتی گراد است. همچنین دریای خزر طوفانی پیش بینی شده است.
 
 وی با بیان اینکه فردا دمای هوای مشهد مقدس به 33 درجه سانتی گراد می رسد که می توان 8 درجه هوای مشهد گرم تر می شود، اظهار داشت: دمای هوای امروز تهران 31 درجه سانتی گراد و فردا نیز همین دما را برای تهران پیش بینی می‌کنیم در حقیقت دمای هوای تهران هیچ تغییری ندارد.
 
کارشناس سازمان هوا شناسی بیان کرد: سه شنبه افت دمای 2 درجه برای تهران پیش بینی می‌شود و ما در این روز شاهد هوای در پایتخت هستیم.




گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com

مطالب پیشنهادی :
فراخوان اولین همایش ملی دمانس، پارکینسون و اختلالات حرکتی
آرامش سطل آب یخ پس از همسرکُشی!
مذاکرات هسته‌ای بدون پیشرفت پایان یافت
در حال بررسی است، از بیان جزئیات بیشتر معذورم
کنفرانس خبری حسن روحانی بازتاب جهانی داشت