این 14 ماده غذایی غیرمجاز را بشناسید
سازمان غذا و دارو اسامی ۱۴ ماده غذایی جعلی و غیر مجاز را اعلام کرد.
محمد هاشمی، سخنگوی سازمان غذاو دارو اعلام کرد: عرقیات گیاهی آقای تقی زاده علوی با نام تجاری طنین علوی، گلاب و عرقیات گیاهی محشرکاشان، گلاب و عرقیات واحد سید مهدی نوابی با نام تجاری عرقیات طوبی غیر مجاز و تقلبی هستند.

وی ادامه داد: همچنین گلاب با نام تجاری ستاره،محصولات شرکت گل ولیان آرد سوپر نول با نام تجاری گل ولیان، پنیر ویژه لیقوان با نام تجاری یک به یک و بادام-پسته – تخمه آفتابگردان با نام تجاری پیکو تقلبی و غیر مجاز هستند.

هاشمی گفت: پیراشکی شیرین با نام تجاری طعم پایتخت، پیراشکی با نام تجاری نمونه طهران،سبزی قورمه با نام تجاری سلمان،پیراشکی سنتی نگین تهران، خلال بادام پدیده، گلاب قدح و عرق خارشتر بیستون نیز تقلبی و غیر مجاز هستند.

هاشمی افزود: این واحدهای تولیدی مواد غذایی به علت جعل اسناد بهداشتی اداره کل فراورده های غذایی،آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو غیر مجاز شناخته شده است.

وی گفت: از کسانی که محصولات نامبرده را در سطح عرضه مشاهده کنند درخواست می شود در اسرع وقت، سازمان غذا و دارو، معاونت های غذا و داروی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور یا نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع آوری آنها در کوتاهترین زمان ممکن اقدام شود.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com

مطالب پیشنهادی :
دردسرهای خانم رئیس، برای ازدواج با مرد جوان
آرامش سطل آب یخ پس از همسرکُشی!
مذاکرات هسته‌ای بدون پیشرفت پایان یافت
در حال بررسی است، از بیان جزئیات بیشتر معذورم
کنفرانس خبری حسن روحانی بازتاب جهانی داشت