خبر خوش دولت برای زوج های جوان
ولی الله سیف :ضرورت تامین مسکن برای اقشار کم درآمد به ویژه برای کسانی که ازدواج می کنند و از وام مسکن استفاده نکرده اند، اظهار داشت: این وام برای این افراد در نظر گرفته شده است
سخنگوی دولت با بیان این که وام مسکن زوج های جوان در کلان شهرها ۵۰ میلیون تومان شد، گفت: این وام در شهرهای کوچک 40 میلیون و برای شهرهای کوچکتر 30میلیون افزایش یافت، البته این وام ها متوجه زوج های جوان و اقشار کم درآمد است.

در نشست خبری خود که به همراه ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی حضور یافته بود، افزود: هم سقف وام بالا رفته و هم ارزان شده است و ما به التفاوت آن را خود دولت باید تامین کند.

وی با تاکید بر ضرورت تامین مسکن برای اقشار کم درآمد به ویژه برای کسانی که ازدواج می کنند و از وام مسکن استفاده نکرده اند، اظهار داشت: این وام برای این افراد در نظر گرفته شده است.

سخنگوی دولت همچنین ادامه داد: مجموعه اقدامات دولت برای ساخت و سازهای مسکن به فضای اقتصادی کشور کمک می کندتا دولت سیاست خروج از رکود ر را با سرعت بیشتری دنبال کند.

نوبخت خاطرنشان کرد: پیش بینی برای اجرای این مصوبه هیات وزیران بدین شکل است که به مدت 6 سال ، هر سال 300 هزار مورد و جمعا یک میلیون و 800 هزار واحد مسکونی تا انتهای برنامه ششم احداث شود.

سخنگوی دولت اضافه کرد: احداث این واحدهای مسکونی برای زوج های جوان، افراد کم درآمد و زنان بی سرپرست با اولویت خواهد بود.

به گفته نوبخت، این مصوبه هیات وزیران در راستای قانون حمایت از احیای بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری است.


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: irna.ir

مطالب پیشنهادی :
ایرانی‌ها برای خارج رفتن چقدر می‌پردازند؟
ریحانه جباری فقط به این شرط از چوبه دار رها می شود که ....
لبخندهای سردار سوژه گزارش شد
محمدرضا باهنر: همه ما رانت‌خوار نفت شده‌ایم
تلاش برای دیدار احمدی نژاد و خاتمی