ماجرای پیامک اشتباه برای داروسازان کشور
انجمن داروسازان ایران اعلام کرد که پیامک ارسال شده جهت کاریابی داروسازان کشور با حمایت این انجمن فاقد اعتبار است.
 در روزهای گذشته پیامکی تبلیغاتی با محتوای «قابل توجه عزیزان جویای کار در حوزه دارو و داروخانه‌های کشور» منتشر شد که بر اساس آن متقاضیان باید عددی را برای سامانه پیامکی یک شرکت خاص ارسال می‌کردند. در انتهای این پیامک نام انجمن داروسازان ایران قید شده بود که بر اساس پیگیری‌های انجام شده مشخص شد این پیامک توسط این انجمن ارسال نشده است.

دکتر حمید خیری، مدیر روابط عمومی انجمن داروسازان ایران اعلام کرد: انجمن داروسازان ایران وظیفه آموزش پرسنل داروخانه‌ها را از سوی وزارت بهداشت برعهده دارد که این مسئله تنها برای آموزش کارکنان است و ارتباطی با کاریابی برای متقاضیان ندارد.

وی با بیان اینکه پیامک مزبور از سوی انجمن داروسازان ایران ارسال نشده و این انجمن هیچ‌گونه مسئولیتی را در قبال این پیامک بر عهده نمی‌گیرد، افزود: انجمن داروسازان جهت رفاه داروسازان با شرکت ارسال کننده پیامک قراردادی در راستای آموزش داروسازی منعقد کرده بود اما متن این پیامک کاملا بر خلاف آن چیزی است که تفاهم شده بود.

در ادامه پیگیری‌ها، خبرنگار گروه پزشکی آنا که این پیامک را دریافت کرده بود با ارسال عدد مورد نظر سامانه پیامکی، برای همکاری با شرکت مزبور اعلام آمادگی می‌کند اما در پاسخ پیامکی با این مضمون دریافت می‌کند «پیام ارسال شده برای شما اشتباه می‌باشد.»

این روزها برخی شرکت‌ها با اهداف منفعت‌طلبانه با ارسال اینگونه پیامک‌ها سعی در کاریابی برای متخصصان حرفه‌های پزشکی را دارند در حالی که آنچه مشخص است این پیامک‌ها با هدف اغفال متقاضیان جویای کار صورت می گیرد.


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: salamatnews.com

مطالب پیشنهادی :
مدرسه ژاپنی ها در ایران افتتاح شد
حکم برهنه‌شدن در عزاداری ها چیست ؟
یک بابک زنجانی دیگر رو شد
فروش قسطی آپارتمان در منطقه 22+ جدول
بازداشت فرد مشکوک در اصفهان + عکس