شما هم بی دلیل بوق می زنید؟
باید توان فرزندانمان را باور کنیم و از آن‌ها کمک بگیریم، چرا که کودکان نیروی بالقوه‌ای هستند که می‌توانند در تمیزی و زیبایی شهر و نظم‌بخشی در معابر شهری همکاری کنند
 رییس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران با اعلام این که دانش‌آموزان تهرانی باید با جدیت هر چه تمام تر همیار محیط زیست و همیار پلیس شوند، گفت: دانش‌آموزان اگر در معبری خودروی دودزا دیدند، محترمانه به راننده آن بگویند ما دوست داریم سلامت باشیم و دود خودروی شما مانع زندگی سالم ما است.

 دکتر رحمت ا... حافظی افزود: باید توان فرزندانمان را باور کنیم و از آن‌ها کمک بگیریم، چرا که کودکان نیروی بالقوه‌ای هستند که می‌توانند در تمیزی و زیبایی شهر و نظم‌بخشی در معابر شهری همکاری کنند.

وی با اعلام این که کودکان پاکیزگی و انضباط را دوست دارند و نظر آن‌ها بر بزرگسالان تأثیرگذار است، تآکید کرد: به آلودگی صوتی عادت کرده‌ایم و تردد موتورسیکلت‌ها، ساخت و ساز ساختمان‌ها، صدای بوق ممتد خودروها که 80 درصد رانندگان آن‌ها بدون دلیل و صرفاٌ به خاطر تعجیل بوق می‌زنند، از جمله این آلودگی‌ها محسوب می‌شود.

رییس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر این که بخش قابل توجهی از آلودگی هوای تهران ناشی از ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون است، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید مطالبات خود را از هوا و محیط زیست پاک اعلام کنند و از طرفی با آداب زندگی اجتماعی و فرهنگی و سلامت فردی و جمعی آشنا شوند و آموزش‌های لازم را در این مقطع فرا گیرند.


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی :
نوعروسانی که به خانه بخت خود نمی روند!
سند اشرافی‌گری هاشمی رفسنجانی! + عکس
نحوه پرداخت و رقم یارانه نقدی در سال 94
تصاویر مستهجن ابزار جدید داعش علیه غرب!
همه‌ جانشینان احتمالی وزیر دفاع آمریکا