اختصاص بخشی از حقوق کارکنان به بازسازی عتبات عالیات
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: با توافق ادارات و نهادهای مختلف و جلب رضایت کارکنان پنج رقم آخر حقوق آنها برای بازسازی عتبات عالیات و کمک به این امر اختصاص می‌یابد.
اسفندیار هوشیاردر اردبیل اظهار کرد: تمام کمک‌های جمع‌آوری شده در ستادهای شهرستانی و استانی جمع‌بندی و در اختیار تهران قرار می‌‌گیرد تا در ساخت صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف که استان اردبیل مشارکت جدی در آن دارد اختصاص پیدا می‌کند.

وی از اعلام آمادگی برخی از ادارات نظیر آب و برق با جلب رضایت کارکنان خود برای اختصاص پنج رقم آخر حقوق آنها برای کمک به ستاد بازسازی عتبات عالیات خبر داد و گفت: از این محل تاکنون 26 میلیون و 600 هزار تومان با هماهنگی شورای هماهنگی ادارات زیرمجموعه وزارت نیرو جمع‌آوری و در اختیار ستاد مرکزی قرار گرفته است.

هوشیار به تعامل خوب با سایر دستگاه‌ها و نهادها در کمک به این مجموعه معنوی و ترغیب و تشویق کارکنان برای اختصاص مبلغی از حقوقشان به ستاد بازسازی عتبات عالیات خبر داد و افزود: ما همکاری خوبی را با شهرداری‌ به ویژه سازمان فرهنگی ورزشی و سپاه در امر آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی و جذب کمک‌های مردمی داریم که در این راستا از تلاش و همت رسانه‌های مختلف در امر اطلاع‌رسانی خبر قدردانی می‌کنیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات اردبیل هرگونه اقدام و حرکت در این راستا را مبتنی بر باور و اعتقاد قلبی برشمرد و ادامه داد: از سال 88 فعالیت خوبی را شاهد بودیم، اما در یک سال اخیر با فعال شدن بیشتر این ستاد کمک‌های مردمی، ادارات و نهادهای مختلف را به این مجموعه شاهد هستیم و تفاهم‌نامه‌ خوبی نیز با موسسات همچون قرض‌الحسنه رسالت، بانک سپه و سامان به امضا رساندیم تا بر اساس آن جذب اعتبارات و منابع خوبی را در احیا و بازسازی برخی از مکان‌های مذهبی عراق شاهد باشیم.

هوشیار تصریح کرد: در حال حاضر در تمامی شهرستان‌ها با همکاری ائمه جمعه و فرمانداران ستاد فعالیت خود را آغاز کرده و کمک‌های خوبی نیز از سوی مردم به این ستاد انجام شده که در حال جمع‌آوری و ارسال آن به ستاد هستیم که قطعا این فرایند روز به روز بهتر و شایسته‌تر خواهد بود.

وی در پایان از برگزاری همایش بزرگ تجلیل از خیرین عتبات عالیات در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در این مراسم نیز قرار است از خیرین، واقفان، مجموعه‌ دستگاه‌های اداری همکار و رسانه‌های فعال در حوزه بازسازی عتبات عالیات تجلیل خواهیم کرد.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com
منبع: farsnews.com

مطالب پشنهادی:
قالیباف در پیاده روی اربعین حسینی
مرگ بر آمریکا شعار محوری ماست!
آیا خط تولید دنا متوقف می‌شود؟
مرکل حملات نژادپرستانه به مسلمانان در آلمان را محکوم کرد
زمین لرزه در کرمان!!!