آلوده ترین منطقه تهران کجاست؟
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: هوای پایتخت با ایستادن شاخص ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون روی عدد 124 در شرایط نا سالم قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: هوای پایتخت با ایستادن شاخص ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون روی عدد 124 در شرایط نا سالم قرار گرفت. دکتر وحید حسینی افزود: بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران بر میزان غلظت تمام  آلاینده ها  نسبت به روز گذشته در همین ساعت افزوده شده است .

به گفته وی، به این ترتیب میانگین غلظت تمام  آلاینده ها به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در بیشتر ایستگاهها از حد مجاز فراتر بوده و شاخص کیفیت هوا در حال حاضر در شرایط ناسالم است.

حسینی اظهار داشت: در حال حاضر ایستگاه شهر ری، پارک قائم، پارک سلامت و سوهانک در شرایط هشدار هستند و شهر ری با ایستادن شاخص ذرات معلق کمتر دو و نیم میکرون روی عددد 165 آلوده ترین منطقه پایتخت است.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اظهار داشت: پیش بینی هواشناسی برای پایتخت حاکی از آسمانی نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با غبار محلی است. به این ترتیب انتظار می رود شاخص کیفیت هوا در مناطق پرتردد و شلوغ در شرایط نا سالم باقی بماند.

وی تصریح کرد: اثرات بهداشتی آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در  منطقه ناسالم برای گروههای حساس شامل افزایش احتمال علائم تنفسی در افراد حساس، تشدید بیماری قلبی و ریوی، مرگ و میر زودرس در افراد مبتلا به بیماریهای قلبی، ریوی و افراد مسن است لذا توصیه می شود در منطقه ناسالم این افراد فعالیت های طولانی مدت در فضای باز را کاهش دهند.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com
منبع: mehrnews.com

مطالب پیشنهادی:
موج جدید بارش باران در تهران
شوخی معنادار سردار سلیمانی با سیاسیون
هدیه عجیب عربستان به آمریکا!
کتاب داعش برای تعامل با اسرای زن+ عکس
عکس بخشش اعدام یک اعدامی ایرانی به عنوان عکس سال