گشت های پلیس در تهران 2 برابر شد
ساجدی نیا با اشاره به راه‌اندازی سامانه فوریت‌های 197 در تهران بزرگ از افزایش رضایتمندی مردمی نسبت به راه‌اندازی این سامانه خبر داد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از افزایش گشتی‌های پلیس از ۱۷۵ تیم گشتی به ۴۰۰ تیم در سطح کلانتری‌های پایتخت خبر داد. سردار حسین ساجدی‌نیا در مراسم صبحگاه امروز فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده و اقدامات صورت گرفته گشت‌های پلیسی تهران بزرگ در سطح کلانتری‌های این شهر از 175 تیم گشتی به 400 تیم افزایش یافت.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه فوریت‌های 197 در تهران بزرگ از افزایش رضایتمندی مردمی نسبت به راه‌اندازی این سامانه خبر داد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه با اشاره به گزارشی از اقدامات و عملکردهای 8 ماهه نخست امسال پلیس در پایتخت افزود: خوشبختانه پلیس تهران بزرگ در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی از اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی برخوردار است و شرایط پایتخت در 8 ماهه گذشته امسال از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده است.

ساجدی‌نیا ادامه داد: همچنین در 5 سال اخیر میزان تشویق مأموران پلیس دو برابر افزایش داشته و این در حالی است که تنبیهات این مأموران با کاهشی دو برابری همراه بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در راستای اقتصاد مقاومتی و منویات رهبری تجهیزات مورد نیاز خود را دپو کرده است.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com

مطالب پیشنهادی:
هزاران زائر پیاده امام رضا(ع) وارد مشهد شدند
مرغ هم گران شد!
کلاهبرداری از طریق شبکه های اجتماعی!!
زمان ثبت نام حج عمره اعلام شد
استفتا از رهبری درباره ی خرافه ای که آخر ماه صفر انجام می شود!