طلاق زوج جوان به خاطر دعوا بر سر انتخاب لباس!!
مرد جوان وقتی دید که نمی‌تواند به سلیقه خودش لباس بپوشد و همسرش مرتب لباس‌های او را انتخاب می‌کند، به دادگاه خانواده رفت تا برای همیشه از همسرش جدا شود.
مرد جوان وقتی دید که نمی‌تواند به سلیقه خودش لباس بپوشد و همسرش مرتب لباس‌های او را انتخاب می‌کند، به دادگاه خانواده رفت تا برای همیشه از همسرش جدا شود.

 چندی پیش مرد جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درخصوص علت آن به قاضی گفت: از وقتی با همسرم ازدواج کرده‌ام یک زندگی آرام ندارم. او به همه چیز من کار دارد و مرتب در همه مسایل من دخالت می‌کند. او حتی به کوچک‌ترین و شخصی‌ترین مسایل من هم کار دارد و برای آن‌ها به جای من تصمیم می‌گیرد.

مرد جوان ادامه داد: اوایل ازدواجمان تصور می‌کردم که درست می‌شود و اگر زمان بگذرد او هم رفتارش بهتر می‌شود. ولی رفتار همسرم بهتر که نشد هیچ تازه بد‌تر هم شد. تا جاییکه او حتی به لباس پوشیدن من هم کار دارد. هربار که می‌خواهم از خانه بیرون بروم این همسرم است که باید به من بگوید چه لباسی را بپوشم. هر بار به خرید می‌رویم همسرم باید برای من لباس را انتخاب کند. هیچ وقت اجازه نمی‌دهد که من به انتخاب خود لباس بپوشم و یا لباس بخرم. در این مدتی که ازدواج کرده‌ام یکبار هم به انتخاب خودم لباس نخریدم.

وی افزود: اگر همسرم می‌فهمید که من یواشکی رفته و برای خودم لباس خریده‌ام کلی دعوا به راه می‌انداخت و به من می‌گفت تو سلیقه نداری و حق نداری خودت لباس خودت را انتخاب کنی. من دوست دارم که خودم با سلیقه خودم لباس بپوشم. از وقتی ازدواج کردم حتی قدرت انتخاب لباس‌هایم را هم ندارم.

 مرد جوان در ادامه گفت:حتی چند وقت پیش برای اینکه مشکلاتمان حل شود با هم پیش یک مشاوره خانواده رفتیم. با خودم گفتم شاید با این کار همسرم رفتارش تغییر کند ولی او نه تنها بهتر نمی‌شود، بلکه روز به روز بد‌تر هم می‌شود. من دیگر واقعا از رفتارهای او خسته شدم و می‌خواهم برای همیشه از همسرم جدا شوم. بعد از حرف‌های مرد قاضی به بررسی موضوع پرداخت و همسر این مرد را به دادگاه احضار کرد.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: روزنامه مردم سالاری

 مطالب پیشنهادی:
اعتصاب معلمان در دو روز متوالی
درآمد هنگفت همراه اول از کارکرد مشترکان!!
توافق ها درباره فیلترینگ شبکه های اجتماعی موبایلی
این بار داش پاها را قطع می کند(18+)
پیام ویدئویی گروه تروریستی داعش خطاب به آمریکا!