دغدغه بچه پولدارهای تهران!!
روایتی متفاوت از یک پدیده؛ پدیده ای که شاید بتوان از آن با عنوان لبخند یا حتی شادی اقتصاد یاد كرد.
روایتی متفاوت از یک پدیده؛ پدیده ای که شاید بتوان از آن با عنوان لبخند یا حتی شادی اقتصاد یاد كرد. شادی اقتصادی برای آنهایی که یارانه نقدی و قیمت نفت و بنزین برایشان مهم نیست.

امروز شما سوار بر بال خیال به دنیای رنگ ها و تفاوت ها خواهیم برد تا برای دقایقی دور باشید از آنچه که این روزها زیر پوست این شهر جاری است. دنیایی که این روزها ،اینجا در تهران برای خود داستانی دارد. شاید حالا متوجه شده باشید، اگر نه که از همین حالا بدانید این گزارش داستانی است درباره مارك‌ها و برندها.

اگر دیروزهای نه چندان دور برای خرید از برندهای ریز و درشت اروپایی و آمریکایی باید راهی خارجاز کشور می شدید،امروز تنها کافی است تا راهی شمال شهر تهران شده و با دنیایی متفاوت روبرو شوید چراکه برندهای بزرگ در بوتیك‌های مناطق خوش‌نشین پایتخت دست‌یافتنی شده اند و مارك‌ها راه ورود به بوتیك‌ها را پیدا كرده‌اند و برخی نیز از این رهگذر شیوه كسب درآمد و حتی سركیسه كردن مردم را.

خیابان‌های شمال شهر را که برانداز کنید با بوتیك‌ها و مراكز خریدی آشنا خواهید شد كه میهمانان شناخته‌شده‌ای همچون ابرکرومبی، پولو، لویی ویتون، گوچی، پیرگاردین، ماسیمو دوتی، ایوسن لوران، مانگو، فرس، پرادا، شپارد، رانگلر، لی وایز، ماوی، استیچس، جاستین و... را در دل خود جا داده‌اند. اگر شما هم جزو كسانی هستید كه می‌خواهند كمی گردش كرده و كمی هم از سنگینی حساب‌های بانكی خود بكاهند می‌توانید سری به مراكز خرید واقع در نیاوران، پاسداران، ونك، فرشته، تجریش،جردن و... بزنید تا شاید كمی از حال و هوای این روزهای زندگی خارج شوید.

بوتیك‌های خیابان فرشته می‌تواند یكی از گزینه‌های خرید شما باشد. بوتیك‌هایی كه اگر جزو مشتریان پر و پا قرص آنها بوده باشید راه ورود به بوتیك‌ها و شوهای خصوصی برایتان باز خواهد شد. در مراكز خرید این منطقه شما می‌توانید با كمی دست و دلبازی ست لباس خود را با چند میلیون تومان خریداری كنید. اگر شما هم، همچون اكثر مردم این شهر به فكر مدیریت هزینه و شغل سوم هستید تا بتوانید در نهایت هزینه‌های جاری خانواده خود را تامین كنید در این بازارها برندهایی همچون لویی ویتون خودنمایی می‌كنند برندی كه یك جفت كفش آن در خوش‌بینانه‌ترین حالت سه میلیون تومان فروخته می‌شود.

در این منطقه به بوتیك‌های خصوصی اگر راه داشته باشید می‌توانید شلوار كتان این برند را به دومیلیون تومان خریداری كنید. كیف و كمربند نیز برایتان حداقل دو میلیون و 500هزار تومان هزینه خواهد داشت. كامل شدن ست لویی ویتون شما نیازمند پیراهن دو میلیون تومانی است تا شاید كمی متفاوت‌تر از سایر برندپوشان شده باشید.

كمی آن سو‌تر نیز در جردن می‌توانید از نمایندگی‌های مانگو و دومینگز خرید كنید. برندهایی كه بهمن ماه مدل‌های زمستانی خود را با کمی تخفیف روانه بازار كرده‌اند. در اینجا نیز می‌توانید با 300‌هزار تومان شال گردنی متفاوت‌تر از هر آنچه كه تاكنون دیده‌اید بخرید یا اینكه با پرداخت یك میلیون تومان نیم پالتویی شیك و ساده برای خود اختیار كنید.

در تهران پول كه داشته باشید سرمای زمستان برایتان معنا ندارد چرا كه سرمای زمستان بهانه‌ای برای خرید مجدد شما است. فراموش نكنید مد عامل زندگی و زنده بودن جامعه است و اگر توان مالی، شما را در برندبازی یاری خواهد كرد حق دارید كه برخلاف خیلی‌ها صورت خود را با ذوق برندبازی و نه سیلی سرخ كنید. افرادی كه مارك‌ها و مدل‌های خاص را مدنظر دارند می‌توانند از بوتیك‌های خصوصی و خانگی خرید كنند جایی كه یك دست كت و شلوار به 20 میلیون تومان هم فروخته می‌شود.

بازار پوشاك و برندهای شمال شهر تهران در حالی است كه زیر پوست این شهر هستند مردمانی كه نان را هم به نسیه می‌خرند. نه اینكه برندبازی و پوشیدن لباس‌های‌گران‌قیمت و شور و نشاط آن، چیز بدی باشد، نه، مشكل را باید در جای دیگری جست‌وجو كرد. حضور برندهای معتبر جهانی در ایران فی‌نفسه اتفاق بدی نیست و باید آن را به فال نیك گرفت و خوشحال شد.

 خوشحالی و شیرین‌كامی این اتفاق با واقعیت‌های جامعه به تلخی می‌زند. در شهری كه یك نفر یك ست لباس را به شش میلیون تومان و یك دست كت شلوار را به 20 میلیون تومان خریداری می‌كند هستند افرادی كه در نوبت فروش كلیه برای تامین حداقل‌های زندگی خود هستند.

بیراه نیست اگر بگوییم تهران پایتخت مارك‌های معروف جهان شده است. مارك‌هایی كه شاید 80‌درصد مردم این شهر با آن بیگانه هستند. شما هم اگر جزو افرادی هستید كه می‌خواهید متفاوت‌تر از بقیه باشید سری به مراكز خرید شمال شهر بزنید تا شاید حال و هوای این سال‌ها را فراموش كنید. پوشیدن لباس‌های چندمیلیونی، سوار شدن ماشین‌های چندصدمیلیونی و حتی میلیاردی حق شماست چون كه پول دارید و باید از آن استفاده كنید.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: iscanews.ir

 مطالب پیشنهادی:
تصاویری از آسمان تهران در روز هوای پاک
درخواست مادر گروگان ژاپنی از داعش به همراه عکس
واکنش ها به نطق علی مطهری/دست چپش زخمی شد!
این بار داعش پاها را قطع می کند(18+)
پیام ویدئویی گروه تروریستی داعش خطاب به آمریکا