درخواست طلاق به دلیل محبت بیش از حد!!!
زن جوانی که از محبت های زیاد شوهرش خسته شده بود به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.
چندی پیش زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق توافقی دادند. مرد جوان در خصوص علت درخواست خود به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم اصلا قدر محبت های مرا نمی داند. دو سال است که با هم ازدواج کرده ایم. در این مدت هرچه گفته گوش کردم و تمام امکاناتی را که می خواست برایش فراهم کردم. ولی او هر روز بیشتر با من دعوا می کند و همیشه به من می گوید اینقدر به من محبت نکن. هر روز به یک بهانه ای برایش هدیه می خرم. هربار قهر می کند منتش را می کشم و سعی می کنم هرجور شده با او آشتی کنم.

وی ادامه داد: وقتی دلش می گیرد به هر شکلی شده تلاشم را می کنم که او را از ناراحتی در بیاورم. ولی می گوید تو خیلی به من وابسته هستی و زیادی به من محبت می کنی. همسرم زن قدرنشناسی هست و سر این موضوع پای ما را به دادگاه خانواده باز کرده است.

زن جوان نیز به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم زیادی به من وابسته است و این همه محبتش مرا خسته کرده است. من دوست دارم یک روزهایی برای خودم باشم و تنها باشم. ولی شوهرم این را درک نمی کند و همیشه به من گیر می‌دهد. از محبت های زیادی شوهرم خسته شدم.

بعد از حرف های این زوج قاضی دلیل آنها برای طلاق کافی ندانست و این زوج را به مشاوره خانواده فرستاد تا شاید مشکلشان حل شود.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: yjc.ir

مطالب پیشنهادی:
هشدار نسبت به کاهش سن زنان سرپرست خانوار
او را کشتم و جسدش را تکه تکه کردم!!
حمایت آمانو از توافق ایران و 1+5
کوبانی آزاد شد
انتقاد به تخریب تابلوی نوفل لوشاتو