تهرانی ها، امشب منتظر برف و باران باشید!
رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان تهران گفت: با گسترش دامنه فعالیت سامانه بارشی، امشب تهران شاهد بارش باران و برف خواهد بود.
 رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان تهران گفت: با گسترش دامنه فعالیت سامانه بارشی، امشب تهران شاهد بارش باران و برف خواهد بود. محمدمهدی عشقی اظهار کرد: سامانه بارشی که با ورود خود از روز چهارشنبه موجب بارندگی در نقاط مختلف کشور شد، شامگاه امشب نیز سبب بارش باران و برف پراکنده و وزش باد در استان تهران خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از روز شنبه بتدریج از میزان ابرناکی و وزش باد کاسته می شود، ادامه داد: آسمان استان تهران امروز و فردا نیمه ابری تا ابری و در پاره ای نقاط به ویژه بخش های شمالی همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

عشقی بیشینه دمای امروز تهران را 14 درجه سانتی گراد اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود که دمای امشب تهران به چهار درجه سانتی گراد بالای صفر برسد.

وی در مورد وضعیت بارندگی استان تهران گفت: ایستگاه های آبعلی با 9.4 میلی متر و فیروزکوه - امین آباد با 0.4 میلی متر به ترتیب بیشترین و کمترین بارندگی در 24 ساعت گذشته را داشتند.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان تهران اظهار کرد: مناطق فیروزکوه - امین آباد با منفی 4 درجه سانتی گراد سردترین و ورامین با 15 درجه سانتی گراد بالای صفر بیشترین دما را در شبانه روز گذشته بین مناطق مختلف استان تهران داشتند.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: irna.ir

مطالب پیشنهادی:
آخرین وصعیت جوی هوای کشور
لخت شدن استاد فرانسوی در کلاس!!
هلاکت ده ها داعشی در موصل(18+)
تصاویری از مراسم تشییع ملک عبدالله
حضور رهبر در استادیوم آزادی/عکس