همچنين در روز پنجشنبه در استان‌های هرمزگان، سيستان و بلوچستان و جنوب استان كرمان به سبب بارش به نسبت شديد باران، آبگرفتگی معابر عمومی پيش‌بينی‌ می‌شود....
 
 
 
 سازمان هواشناسی كشور از بارش شدید باران و احتمال آبگرفتگی در حداقل 7 استان كشور و كاهش تا 8 درجه‌ای دما در كشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، بر این اساس طی روز چهارشنبه بارش در جنوب استان گلستان، شمال استان سمنان، شرق مازندران و خراسان شمالی از شدت بیشتری برخوردار است و بر این اساس در برخی نقاط مناطق مذكور آبگرفتگی معابر عمومی و بارش برف در ارتفاعات دور از انتظار نیست.

دمای هوا بین چهار تا هشت درجه در استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، سمنان و خراسان رضوی طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه كاهش می‌یابد.

همچنین در روز پنجشنبه در استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب استان كرمان به سبب بارش به نسبت شدید باران، آبگرفتگی معابر عمومی پیش‌بینی‌ می‌شود.

نقشه‌های پیش‌یابی بیانگر نفوذ سامانه بارش‌زا از نوار شمالی كشور در سه روز آینده است كه بر این اساس مناطق شمال غرب ، سواحل دریای خزر ، دامنه های البرز، استان‌های واقع در مركز و بتدریج شمال شرق، شرق تحت تاثیر این سامانه قرار می‌گیرد.

بر این اساس در روز چهارشنبه آسمان استان تهران نیمه ابری در ارتفاعات بارش پراكنده گاهی وزش باد خواهد بود كه حداقل و حداكثر دما در این روز به 13 و 21 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد همچنین در روز پنجشنبه نیز آسمان پایتخت صاف در پاره‌ای نقاط نیمه‌ابری همراه با وزش باد خواد بود كه حداقل و حداكثر دما در این روز به 13 و 22 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:isna.ir