این سایت با آدرس http://91.186.220.119/savabegh/login.htm در دسترس است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این سایت و درج کد ملی، شماره بیمه و سریال شناسنامه نسبت به مشاهده سوابق خود اقدام کنند.
 
 
دادنا: پس از آنکه سایت خبری تحلیلی دادنا به نقل از کاربران سایت خود خبری را تحت عنوان «سایت سوابق بیمه از دسترس خارج است» منتشر کرد، یکی از کاربران دادنا، لینکی را ارسال کرده که نشان می دهد این سایت مجددا در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار دادنا، در تاریخ 29 بهمن خبری بر روی سایت دادنا منتشر شد که در آن آمده بود بیمه شدگان می توانند با مراجعه به آدرس اينترنتي
http://www2.karkard.sso.ir/savabegh/login.htm كليه سوابق بيمه‌اي خود را مشاهده‌ كنند.

پیرو انتشار این خبر برخی کاربران دادنا با گذاشتن کامنت های متعدد اعلام کردند که این سایت از دسترس خارج است و بر همین اساس دادنا نیز روز گذشته اقدام به انعکاس این نظرات کرد.

به دنبال انتشار این کامنت ها، یکی از کاربران دادنا اعلام کرد که این سایت با آدرس http://91.186.220.119/savabegh/login.htm در دسترس است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به این سایت و درج کد ملی، شماره بیمه و سریال شناسنامه نسبت به مشاهده سوابق خود اقدام کنند.
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:dadna.ir