افزایش قیمت تعزیراتی اجاره بها به 14 درصد، ادامه گرانی مرغ و تخم مرغ به روایت بانک مرکزی، تصویب 125 میلیون دلار پروژه سرمایه‌گذاری خارجی جدید به این گزارش از جمله مهمترین تیترهای خبری اقتصادی در این هفته بودند.

افزایش قیمت تعزیراتی اجاره بها به 14 درصد، ادامه گرانی مرغ و تخم مرغ به روایت بانک مرکزی، تصویب 125 میلیون دلار پروژه سرمایه‌گذاری خارجی جدید و گزارش سازمان بازرسی از دلایل سانحه بوئینگ در ارومیه و واکنش مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور به این گزارش از جمله مهمترین تیترهای خبری اقتصادی در این هفته بودند.

 به گزارش مهر، این روزها که ماجرای اهدای خودروهای لوکس چون "بی.ام. و" و "بنز" برای جذب برخی بازیکنان سرشناس و ملی پوش در تیم فوتبال پرسپولیس در رسانه‌های ورزشی جنجال‌ساز شده است، بررسی اظهارات اخیر رویانیان از مباحث اقتصادی می‌تواند این ماجرا را رازگشایی کند.

 واردات 1000 دستگاه خودروی لوکس حدود 26 میلیون دلار برابر با 46 میلیارد و 800 میلیون تومان ( با ارز 1800 تومان) سود نصیب واردکنندگان این خودروها فقط از محل رانت تفاوت قیمت ارز دولتی و آزاد می‌کند.

 بانک قوامین جایگزین شرکت تعاونی اعتبار اعتماد ایرانیان شد


 معاون نظارتی بانک مرکزی از جایگزین شدن بانک قوامین به جای شرکت تعاونی اعتبار اعتماد ایرانیان خبر داد.

 توزیع روزانه 170 تن مرغ در بازار/ مرغ کیلویی 6000 تومان!


 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه ناظران این سازمان به صورت شبانه‌روزی در کشتارگاه‌های تهران حضور خواهند داشت تا مرغ به موقع بین عرضه‌کنندگان توزیع شود، گفت: بر اساس توافقی که با بخش‌خصوصی و اتحادیه مرغداران انجام شد، روزانه 170 تن مرغ در بازار توزیع می‌شود.

 وی افزود: هم اکنون قیمت هر کیلوگرم مرغ در کشتارگاهها حدود 6 هزار تومان است و نظارت کافی صورت می‌گیرد تا مرغ به تناسب در اختیار توزیع‌کنندگان متقاضی قرار گیرد. این در شرایطی است که انحصاری در فروش مرغ در کشتارگاهها نیست.

 افزایش قیمت تعزیراتی اجاره بها به 14 درصد


 همزمان با نوسان قیمت‌ها در بازار اجاره، دولت با افزایش قیمت تعزیراتی مسکن به 14 درصد موافقت کرده که این نشانگر وجود تورم در این بخش است.
 
جای خالی غول‌های نفتی جهان در پارس جنوبی پر شد


مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با اشاره به تحقق طرح توسعه 35 ماهه در نیمی از فازهای پارس جنوبی از ثبت رکوردهای جدید پیمانکاران ایرانی در مقایسه با عملکرد توتال فرانسه خبر داد و گفت: جای خالی غول‌های نفتی جهان در پارس‌جنوبی پر شد.
 
ادامه گرانی مرغ و تخم مرغ به روایت بانک مرکزی

بانک مرکزی در جدیدترین گزارش خود از قیمت خرده فروشی برخی از مواد خوراکی در تهران در هفته منتهی به 2 تیرماه سال جاری از افزایش قیمت گوشت مرغ و تخم مرغ خبرداد.
 
تفاهم نامه تاسیس گمرک اختصاصی نفت امضا شد


با حضور وزیر نفت تفاهم نامه تاسیس گمرک اختصاصی صنعت نفت با اولویت 4 منطقه تهران، بندر شهید رجایی، بندر امام خمینی و بندر عسلویه امضا شد.
 
آئین‌نامه اجرایی ماده 15 قانون نظام جامع دامپروری ابلاغ شد


با تصویب هیئت وزیران، آئین نامه اجرایی ماده 15 قانون نظام جامع دامپروری کشور ابلاغ شد.

 پیش فروش بلیت قطار این هفته آغاز شد

فروش بلیت قطارهای مسافری داخلی، حدفاصل 11 تیر تا 31 مردادماه از ساعت 8 و 30 دقیقه روز سه‌شنبه این هفته به صورت یکپارچه و یکسان از طریق سیستم اینترنتی و آنلاین2 آغاز شد.
 
تصویب 125 میلیون دلار پروژه سرمایه‌گذاری خارجی جدید


سازمان سرمایه گذاری خارجی ایران از تصویب 125 میلیون دلار پروژه سرمایه گذاری خارجی جدید خبر داد.

 دستمزد نیروی انسانی شاغل در طرح‌های عمرانی

 
مرکز آمار ایران با بررسی دستمزد نیروی انسانی شاغل در طرح‌های عمرانی در سال 90 گزارش داد: در بین تمامی اقلام مورد آمارگیری، "بنای سفت کار درجه یک" با 6.5 درصد و "نقاش درجه دو ساختمان" با 14.6 درصد دارای کمترین و بیشترین افزایش در متوسط دستمزد ساعتی نسبت به دوره قبل بوده‌اند.

افزایش قیمت مصالح ساختمانی


مرکز آمار ایران در گزارشی از افزایش 10 تا 51 درصدی قیمت مصالح ساختمانی در نیمه دوم سال 90 خبر داد.
 
ردپای ویروس تب کریمه کنگو در انستیتو پاستور

 
معاون بهداشت و پیشگیری سازمان دامپزشکی ضمن اعلام جزئیاتی از تازه ترین اقدامات این سازمان برای کنترل تب کریمه کنگو از انعقاد قرارداد با موسسه انستیتو پاستور خبر داد.

اصلاحیه هدفمندی را احمدی‌نژاد هم ابلاغ کرد


محمود احمدی نژاد در حالی قانون اصلاح ماده یک قانون هدفمند کردن یارانه ها را برای اجرا ابلاغ کرد که چندی پیش رئیس مجلس در پی تاخیر رئیس جمهوری آن را ابلاغ کرده بود.

 384خانه از پروژه‌های ایرانی ساخت مسکن در ونزوئلا افتتاح شد


 همزمان با سفر رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به ونزوئلا 384 واحد مسکونی از پروژه‌های ساخت مسکن توسط ایران در این کشور افتتاح و در اختیار مالکان آنها قرار گرفت.

 بانک خاورمیانه هم آمد


 رئیس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سازمان بورس و اوراق بهادار از صدور مجوز پذیره نویسی بانک خاورمیانه خبر داد.

 تدوین بسته 25 هزار میلیارد تومانی حمایت از تعاونی‌های تولیدی


 معاون وزیر تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی از تدوین یک بسته 25 هزار میلیارد تومانی برای حمایت از تعاونی‌های تولیدی خبر داد و گفت:‌ به زودی این بسته جامع با 6 راهبرد به دولت ارسال می‌شود.

 میوه ارزان شد/ آلبالوی اسرائیلی در بازار!


 رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران از کاهش 10 درصدی قیمت میوه در بازار خبر داد و گفت: هم‌اکنون آلبالوی اسرائیلی در بازار کیلویی 4500 تومان فروخته می‌شود.

 صادرات به 75 میلیارد دلار می‌رسد/ اصلاح آئین‌نامه تشویق صادرکنندگان


 معاون کل سازمان توسعه تجارت ایران با تشریح جزئیات برنامه‌های راهبردی دولت برای تحقق صادرات 75 میلیارد دلاری در سال جاری، از اصلاح آئین‌نامه تشویق صادرکنندگان نمونه خبر داد.

 حداقل‌بگیران ساعتی1624 تومان می‌گیرند/ آغاز فصل قراردادهای نسل جدید


 براساس حداقل دستمزد 389700تومانی سال91، هر شاغل حداقل‌بگیر برای هر ساعت کار روزانه 1624تومان و هر مدیر در بالاترین سطح 12990 تومان دریافت خواهند کرد، با این حال نسل جدید قراردادهای کاری با نام"ساعت مزدی"رو به افزایش است.

 جنجال تخم‌مرغی/ تخم‌مرغ باز هم گران شد!


 در حالی بر اساس نرخ‌نامه جدید از سوی وزارت صنعت قیمت هر کیلوگرم تخم‌مرغ فله 2150 تومان از ابتدای تیرماه سال‌جاری تعیین شده است که تولیدکنندگان به هیچ وجه این نرخ را قبول ندارند و به صراحت اعلام می‌کنند که ما فقط قیمت وزارت جهادکشاورزی را می‌پذیریم.

براساس آمار رسمی بانک مرکزی در هفته منتهی به 02/04/91 قیمت هرکیلو تخم مرغ معادل 10.1 درصد نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است به طوریکه هرشانه تخم مرغ بین 4000 تا 5000 تومان به فروش می رفته است.

سازمان بازرسی دلایل سانحه بوئینگ در ارومیه را اعلام کرد

 
در پی امتناع وزارت راه و شهرسازی، سازمان بازرسی کل کشور عوامل بروز سانحه هواپیمای بوئینگ 727 تهران- ارومیه ( 19 دی ماه سال 89 ) را مورد بررسی قرار دارد که براساس مفاد گزارش، عامل انسانی و وجود هوای نامناسب دو عامل اصلی در ایجاد این سانحه نقش اساسی داشتند.
 
واکنش به گزارش سازمان بازرسی/ برج مراقبت مقصر سقوط نبود

 
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور در واکنش به گزارش سازمان بازرسی در خصوص دلایل سقوط هواپیمای تهران-ارومیه اعلام کرد: در آن روز دیده بان برج مراقبت تمام استانداردهای لازم را برای پرواز هواپیما در نظر گرفته بود و مشکلی از بابت عدم دید و یا لغزندگی وجود نداشت.
 
پرداخت سود سهام عدالت به 30 میلیون نفر


دبیرکل اتاق تعاون ایران از عضویت 42میلیون نفر در تعاونی های سهامی عدالت و پرداخت سود به 30 میلیون نفر خبر داد و گفت: دولت باید تا پایان برنامه پنجم 20 درصد از سهم بیمه کارفرمایان تعاونی را کاهش دهد.

 فقط 30درصد سپرده‌گذاران بانک‌ها تسهیلات می‌گیرند


رئیس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون گفت: از کل سپرده گذاران شبکه بانکی کشور 30 درصد تسهیلات دریافت می‌کنند.

انتقال پروژه مهر از مسکن به کشاورزی

 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از برنامه ریزی دولت برای اجرای طرح بزرگ کشاورزی مهر پس از مسکن مهر خبر داد و گفت: دولت به دنبال دستیابی به نتایج بهتر از مسکن در بخش کشاورزی است.
 
اولویت تامین ارز دولتی برای مواد اولیه


وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تامین ارز یک‌هزار و 226 تومانی برای واردات مواد اولیه بخش تولید همچنان اولویت اول تامین ارز دولتی است که امیدواریم بانک مرکزی اقدام لازم را انجام دهد.

قرارداد ساخت بزرگترین نیروگاه برق صنعت نفت امضا شد

 
قرارداد ساخت نیروگاه سه فازی برق در منطقه غرب کارون به عنوان بزرگترین نیروگاه در دست ساخت صنعت نفت کشور به ارزش 350 میلیون یورو بین شرکت ملی نفت و مپنا امضا شد.
 
اختصاص 1.3 میلیارد دلار برای خرید هواپیما


مدیرعامل صندوق توسعه ملی با اشاره به اقدامات انجام شده برای تامین مالی بخش‌های مختلف صنعت، راه و انرژی، گفت: یک میلیارد و 300 میلیون دلار از منابع صندوق توسعه ملی برای خرید هواپیما اختصاص خواهد یافت.

موفقیت دولت در رفع توقیف اموال ایران در ژاپن/احتیاط در نقل و انتقال وجه


رئیس مرکز امور حقوقی بین المللی ریاست جمهوری از رفع توقیف اموال ایران در بانک میتسوبیشی ژاپن خبر داد و به دستگاه‌های اجرایی هشدار داد در سرمایه‏گذاری و یا نقل و انتقال وجه احتیاط و بررسی‏های لازم را در مورد ارتباط بانک یا مؤسسه مالی خارجی با قلمرو قضایی آمریکا به عمل آورند.
 
برداشت نفتی قطر از پارس جنوبی حداقل 13 برابر ایران!


سازمان بازرسی با بررسی سرنوشت طرح توسعه لایه مشترک نفتی پارس جنوبی، گزارش داد: برداشت ایران از این لایه نفتی مشترک در حالی هنوز به 35 هزار بشکه نرسیده است که قطر روزانه 450 هزار بشکه برداشت می‌کند.

عملکرد بیمه‌ها درباره شخص ثالث غیر شفاف و مبهم است


سازمان بازرسی کل کشور گزارش داد: عملکرد شرکت‌های بیمه در بحث بیمه‌های شخص ثالث برای صندوق تأمین خسارت‌های بدنی، غیر شفاف و مبهم است و شرکت‌های بیمه نیز در پرداخت مطالبات صندوق تأمین خسارت‌های بدنی با تأخیر اقدام می‌کنند.

تشکیل کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل44 درمجلس نهم


با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی تشکیل می‌شود.

ساخت خط لوله مشترک نفتی بین ایران- افغانستان


یک مقام مسئول در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از ساخت یک خط لوله 25 کیلومتری انتقال فرآورده نفتی بین ایران و افغانستان خبر داد و اعلام کرد: با بهره‌برداری از این خط لوله، امکان پمپاژ فرآورده نفتی بین انبارهای نفت مرزی دو کشور فراهم می‌شود.
 
توافق ایران و تاجیکستان برای ترانزیت برق به اروپا

 وزیر نیرو با اشاره به مذاکرات انجام شده با تاجیکستان برای ترانزیت برق این کشور به ترکیه و یا سایر کشورهای اروپایی، اعلام کرد: حجم تبادلات برق ایران و تاجیکستان تا مرز 500 کیلوولت قابل افزایش است.

مصوبه جنجالی نیروهای شرکتی رسما لغو شد


رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس جمهوری مصوبه جنجالی ساماندهی نیروهای شرکتی شاغل در زیرمجموعه‌های دولتی را لغو کرد.
 
زمان‌بندی عرضه بنزین 1000 تومانی/ سهمیه‌بندی 5 ساله شد

 
نظام سهمیه‌بندی بنزین به ششمین سال اجرای خود پا گذاشته است، با این وجود پیش بینی می‌شود تا 25 روز آینده و همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برای نخستین بار پای بنزین 1000 تومانی هم به جایگاه‌های سوخت کشور باز شود.
 
هجوم آفت میوه به باغهای سراسر ایران/پای مگس مدیترانه به استانهای جنوبی باز شد!

 
قائم مقام خانه کشاورز با اعلام اینکه مگس مدیترانه ای در استانهای هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان مشاهده شده است، حضوراین آفت در باغهای کشور را دستاورد وزارت صنعت از واردات بی رویه محصولات کشاورزی بویژه میوه عنوان کرد.

آغاز تعویض کارتهای قدیمی بنزین/ کارت هوشمند انرژی می‌آید


مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ضمن اشاره به انجام آخرین مراحل طراحی کارت هوشمند انرژی، از آغاز تعویض کارت‌های هوشمند قدیمی با کارتهای نسل جدید هوشمند سوخت خودروها خبر داد.

قرض‌الحسنه‌ها باید از بانک مرکزی کدرهگیری بگیرند

 
بانک‌مرکزی از عزم این بانک برای سامان‌دهی صندوق‌های قرض‌الحسنه خبر داد و اعلام کرد: این صندوق‌ها تا دو ماه آینده باید کدرهگیری بگیرند، وگرنه بانکها از ارائه خدمات به آنها خودداری خواهند کرد.
 
قیمت مواد پروتئینی از هفته آینده کاهش می‌یابد


قائم مقام وزیر صنعت ، معدن و تجارت از تامین نهاده های دامی خبر داد و گفت: سیر نزولی قیمتها با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با تشکل‌های تولیدی به زودی آغاز می‌شود و هفته آینده خبرهای خوبی در این باره خواهیم داشت.
 
اجرای طرح تعزیراتی اجاره‌بها آغاز شد/ مستاجران از مالکان شکایت کنند


معاون وزیر راه و شهرسازی از اجرای طرح تعزیراتی بازار اجاره بها از روز دوشنبه خبر داد و گفت: مالکان اجازه افزایش قیمت بیش از 13 تا 15 درصد را ندارند، در غیر این صورت مستاجران می‌توانند از مالکان شکایت کنند.

ماموریت جدید رئیس جمهور به وزیر راه و شهرسازی

 
با موافقت دولت، علی نیکزاد وزیر مسکن و شهرسازی، نماینده ویژه رئیس جمهور در اجراى طرح احداث ساختمان همایش‌هاى بین المللى تهران و ساختمان‌های مرتبط با آن شد.

مسیر دریایی سوآپ گاز ایران در دریای خزر راه‌اندازی شد


همزمان با افزایش تحریمهای نفتی علیه ایران، با تخلیه نخستین محموله گازمایع یکی از کشورهای حاشیه دریای خزر، برای اولین بار مسیر دریایی سوآپ گازمایع ایران برای تحویل معوض آن به مشتریان خارجی راه‌اندازی شد.

کاهش دوره صدور قبض آب به 45روز/ نامه‌نگاری با مشترکان پرمصرف

 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از نامه نگاری با مشترکان بالای 50 هزار تومان مصرف در هر دوره خبر داد و گفت: دوره صدور قبوض از 100 به حدود 45 روز کاهش یافته است.

طرح نظارت بر بازار رمضان از 15 تیر آغاز می‌شود

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از انجام 13 میلیون و 300 هزار مورد بازرسی از ابتدای اجرای قانون هدفمندی یارانه ها تاکنون خبر داد و گفت: طرح بازرسی از بازار در ماه مبارک رمضان از 15 تیر ماه آغاز خواهد شد.

عرضه برنج 700 تومانی و شکر 1175 تومانی در نمایشگاه‌ها

 
سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برگزاری 300 نمایشگاه به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت:‌ 100 هزار تن برنج خارجی 700 تومانی در کنار شکر 1175 تومانی در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا به مناسبت ماه رمضان عرضه می‌شود.
 
قیمت نان در فازدوم هدفمندی افزایش نمی‌یابد/ یارانه اشخاص حذف نمی‌شود


سخنگوی کارگروه طرح تحول اقتصادی گفت: افزایش قیمت ها در بازار ارتباطی با اجرای هدفمندی یارانه ها نداشته و دولت برنامه ای برای افزایش دوباره قیمت نان در زمان اجرای فازدوم هدفمندی ندارد.

وی افزود: بر اساس برنامه ای که دولت برای ادامه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها تنظیم کرده است هیچ فرد ایرانی از دریافت یارانه مرحله اول حذف نخواهد شد و قبلا نیز یارانه هیچ فردی حذف نشده است.

رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی از مذاکره با وزرای دفاع و راه و شهرسازی برای خرید هواپیمای جدید خبر داد و گفت: بانک تجارت، به عنوان بانک عامل انتخاب و معرفی شده است.

فیش حقوقی افراد ملاک پرداخت یارانه نخواهد بود

 
پس از آنکه شایع شد با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها فیش حقوقی افراد ملاک پرداخت یارانه قرار خواهد گرفت، ستاد هدفمندی یارانه ها تصریح کرد: فیش حقوقی افراد ملاک پرداخت یارانه نیست.

کاهش 30 دلاری قیمت نفت ایران در 80 روز/ ادامه دوئل عربستان و روسیه


همزمان با ادامه سقوط آزاد قیمت طلای سیاه در بازارهای جهانی انرژی و دوئل افزایش تولید نفت عربستان سعودی و روسیه، بهای نفت خام صادراتی سبک و سنگین ایران هم از 80 روز گذشته تاکنون بیش از 30 دلار به ازای هر بشکه کاهش یافته است.

انعقاد قرارداد 2 میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی و بانک ملی


رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی از انعقاد قرارداد 2 میلیارد دلاری با بانک ملی برای عاملیت در طرحهای پتروشیمی، نیروگاهی، سیمانی و پالایشگاهی خبر داد.

افتتاح تونل امامزاده هاشم تا زمستان/اتمام کل پروژه تا پایان دولت دهم

 
معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح تونل امامزاده هاشم قبل از فصل زمستان خبر داد و گفت: ساخت قطعه دو این پروژه هم تا پایان دولت دهم به پایان می رسد.

سناریوهای گرانی و ارزانی محصولات لبنی روی میز/ احتمال افزایش قیمت شیر به 2 هزار تومان


دبیرانجمن صنایع لبنی ایران ضمن تشریح جزئیات جلسه تعیین نرخ محصولات لبنی از جمله شیر در بازار گفت: وزارت صنعت پیشنهاد افزایش 30 درصدی قیمت 50 درصد از محصولات لبنی با درصدهای متفاوت چربی را در بازار مطرح کرده است. وی همچنین از افزایش قیمت شیربه 2 هزار تومان در بازار خبر داد.
 
مجلس از اظهارات وزرای گرانی قانع نشد


سخنگوی کمیسیون کشاورزی و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفتند که اعضای این کمیسیون‌ها از اظهارات وزرای گرانی در پارلمان قانع نشدند.
 
خوش‌خدمتی چینی‌ها به‌قطر در پارس‌جنوبی/ ایران 1.1 میلیارد دلار زیان کرد

وقت‌کشی و تاخیر شرکت CNPC چین در طرح توسعه فاز 11 پارس جنوبی یکهزار و 100 روزه شده و با عدم توسعه این فاز مشترک گازی تاکنون حدود یک میلیارد و 100 میلیون دلار ضرر نصیب اقتصاد ایران کرده است.

افزایش 40 درصدی نرخ محصولات سالم در بازار

 
معاون برنامه ریزی، اشتغال و توسعه تشکل‌های تخصصی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور از افزایش 40 درصدی نرخ محصولات سالم در بازار خبر داد.
 
اختصاص 100 میلیارد تومان برای تجهیز شرکتهای خدمات فنی و مهندسی کشاورزی


رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور ضمن تشریح عملکرد این سازمان از اختصاص 100 میلیارد تومان برای تجهیز شرکت های خدمات فنی و مهندسی کشاورزی در کشور خبر داد.

بانک منحل شده تات "سر در" خود را تغییر نمی‌دهد!


 باوجود تاکیدات مقامات بانک مرکزی، بانک منحل شده تات هنوز سر در خود را تغییر نداده است.

 مشکل صنعت فقط نقدینگی نیست/ دفاع تمام قد از عملکرد بانکها


 رئیس کل بانک مرکزی با اظهار تاسف از اینکه برخی افراد تمام مشکلات تولید را متوجه شبکه بانکی می‌دانند در حالی که بانکها بیش از توان خود تسهیلات پرداخت کرده‌اند، گفت: صنعت، غیر از نقدینگی با مشکلات دیگری از جمله مشکلات ساختاری، بهره‌وری، کیفیت و مسائلی از این دست مواجه است.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: MehrNews.com



مطالب داغ سایر بخش ها:
آیا توپ ایرانی عامل سرنگونی فانتوم ترک بود؟
سرنوشت چنگی که خانم بازیگر به صورت ناجا کشید!
داستان پسر گرسنه و دختری که به او شیر هدیه داد
ایران و انگلیس حافظ منافع تعیین کردند
اجرای طرح «خوش حجابی» در قم