وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تجهیز 58 گردنه صعب العبور به ایستگاه هواشناسی، گفت: هیچ‌گونه افزایش قیمتی در بخش هوایی، ریلی، زمینی در ایام نوروز نخواهیم داشت.

 به گزارش خبرنگار مهر، علی نیکزاد در مراسم افتتاح 58 ایستگاه هواشناسی جاده ای در تهران گفت: با استفاده از دستگاهها پیش بینی انواع پارامترهای آب و هوا انجام می گیرد و هماهنگی بین سازمان راهداری و سازمان هواشناسی در برنامه ریزی ترافیک جاده ای فصل سرما به این وسیله امکان پذیر می شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه براساس برنامه پنجم توسعه باید 10 درصد کاهش تلفات را داشته باشیم گفت: عملکرد ما کاهش 15 درصدی در تلفات جاده ای بوده است که تجهیز گردنه ها در کاهش بیشتر تلفات تاثیر بیشتری خواهد داشت.

وی در خصوص افزایش نرخ بلیت پروازهای خارجی و داخلی گفت: ایرلاین های داخلی یک بار برای افزایش نرخ سوخت و ارز افزایش نرخ بلیت داشته اند که به اندازه کافی نرخ بلیت آنها افزایش یافت؛ بنابراین در این زمینه افزایش نرخ بلیت در نوروز نداریم.

نیکزاد در عین حال تصریح کرد: نوروز امسال افزایش قیمتی در بخش جاده ای، ریلی و زمینی نداریم.

وی با بیان اینکه برنامه دولت نهم و دهم ساخت 4 میلیون و 300 هزار واحد مسکن بوده است، افزود: بیش از دو میلیون واحد مسکن مهر ساخته شده است که یک ونیم میلیون واحد آن را تا پایان سال تحویل می دهیم و مابقی آن تا شهریور 92 به افتتاح می رسد.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه افزایش نرخ مسکن مهر نخواهیم داشت، گفت: همان 40هزار تومانی که در هر متر مربع تعیین شده افزایش می یابد و بیش از این افزایش نرخ نداریم.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
قیمت طلا و سکه در بازار امروز تهران (91/11/6)
آزمون ارشد92 دانشگاه آزاد شرط مدرک ندارد
پاسخ جالب همسر دکتر حبیبی به مشایی
اجرای طرح بارش مصنوعی در تهران
طلاق، بهانه قتل مادرزن شد