ابلاغ وام ساخت مسکن
رییس کانون سراسری انبوه سازان از ابلاغ نامه وام ساخت 50 میلیون تومانی مسکن به کلیه بانک‌ها خبر داد و گفت: این ابلاغیه به امضای معاون اول ریاست جمهوری و با تائید رئیس کل بانک مرکزی ابلاغ شده است.
ایرج رهبر گفت: ‌این نامه پس از تصویب به بانک‌های عامل دولتی ابلاغ شده و از زمان ابلاغ در کلیه بانک‌ها قابل اجراست.

وی افزود: همه بانک‌های عامل دولتی می‌توانند وام ساخت 50 میلیون تومانی مسکن را به متقاضیان اعطا کنند.

رهبر پیش‌تر به ایسنا گفته بود: وام 50 میلیون تومانی ساخت مسکن به نام مالک است و مالکان می‌توانند پس از دریافت این وام به سازنده وکالت دهند و خانه خود را به صورت مشارکتی بسازند.

وی درباره‌ی مصوبه وام 50 میلیون تومانی ساخت مسکن نیز تصریح کرد: با پیشنهادات اعلام شده به وزارت راه و شهرسازی در نهایت اواخر هفته گذشته مصوبه‌ی شورای عالی مسکن مبنی بر افزایش مبلغ وام ساخت به 50 میلیون تومان اعلام شد.

به گفته رییس کانون سراسری انبوه‌سازان، این پیشنهاد مدتی پیش به وزارت راه و شهرسازی اعلام شده بود تا دهک‌های نسبتا توانمند نیز بتوانند از تسهیلات مسکن بهره‌ ببرند.

وی با بیان این‌که اقشار متوسط جامعه از مسکن مهر بهره می‌برند، گفت: در راستای پیشنهاد تسهیلات 50 تا 100 میلیون تومانی در بخش مسکن درنهایت مبلغ وام ساخت مسکن به 50 میلیون تومان مصوب شد.

رهبر افزایش مبلغ وام ساخت مسکن را به نفع مالکان عنوان و اظهار کرد: برای مشارکت در ارائه این وام در حال توافق با بانک‌های دولتی هستیم چراکه بانک‌های دولتی باید سپرده‌های مردم را جهت سیاست‌های دولت به کار گیرند.

شورای پول و اعتبار بانک مرکزی امروز اعلام کرد افزایش مبلغ وام ساخت مسکن به 50 میلیون تومان در شورای پول و اعتبار تصویب نشده است که رییس کانون سراسری انبوه‌سازان با تاکید بر ابلاغ این نامه گفت: افزایش وام ساخت 50میلیون تومانی ساخت مسکن به کلیه بانک‌ها ابلاغ شده است.


گردآوری گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

 
مطالب پیشنهادی سایر بخش ها:
احمدی نژاد: ما همچنان به لطف خدا امیدواریم
طرح 4 مرحله ای مشاوران هاشمی و خاتمی
بازی دو سر باخت سعید جلیلی
هک شدن پست الکترونیک رئیس شورای اطلاعات ملی آمریکا
فرانسه به زودی برای مخالفان سوریه سلاح می‌فرستد