آخرین فرصت ثبت نام یارانه تا امشب ،مهلت تمدید نمی شود
طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها از ساعت ۲ بامداد امروز (یکشنبه) ثبت نام سرپرستان خانوار متقاضی و نیازمند دریافت یارانه نقدی در سامانه www.refahi.ir آغاز شده و این آخرین مهلت ثبت نام و یا انصراف از یارانه است.
طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها، هموطنان عزیزی که روزهای بیستم تا بیست و نهم ماه جاری برای ثبت نام دریافت یارانه نقدی اقدام کرده اند ، در صورت تمایل برای انصراف در جهت کمک به ارتقای نظام سلامت و محیط زیست ، کمک به تولید ، بهبود فضای کسب و کار و گسترش حمل و نقل عمومی می توانند از ساعت 2:00 بامداد شنبه 30 فروردین و همچنین 2 بامداد یکشنبه 31 فروردین با مراجعه به سامانه www.refahi.ir اقدام کنند.

همچنین سرپرستان متقاضی نیازمند که تاکنون ثبت نام نکرده اند می توانستند در صورت تمایل از ساعت 2 بامداد روز سی ام تا پایان ساعت 24 روز سی و یکم فروردین نام نویسی کنند.

آنطور که دولت قبلاً هم اعلام کرده بود امروز 31 فرودین ماه آخرین مهلت ثبت نام سرپرستان خانوار متقاضی و نیازمند دریافت یارانه نقدی و همچنین انصراف از دریافت یارانه نقدی است؛ متقاضیان از ساعت 2 بامداد امکان ثبت درخواست خود در سایت رفاهی را داشتند.




گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com

مطالب پیشنهادی :
نعمت زاده قول داد هر 2 ماه سبد کالا توزیع شود!
ریحانه را قصاص می کنیم! واقعیت قتل پدرم باید مشخص شود
برادرم را قصاص کنید... زنم را کشته است
تعرفه‌های اصلاح شده برق در قبوض فروردین
عارف: برخی درباره خاتمی با بداخلاقی سیاسی رفتار می کنند