بنزین به چه قیمتی ؟!
هفته پایانی سال سلطانی فرد خبر از تثبیت قیمت حامل های انرژی تا پایان تعطیلات نوروزی داده بود . پس از پایان تعطیلات زمزمه ها شروع شد… بنزین به چه قیمتی ؟!
هنوز دغدغه مردم دلخوش تدبیر و امید به آنست که تدبیر امیدشان را بسازد. هستند کسانی که از شوک بعلت ثبت نام یارانه ها در نوبت دوم بیرون نیامده اند در فکر آنند که جزو دریافت کنندگان هستند یا نه ؟!

هفته پایانی سال سلطانی فرد خبر از تثبیت قیمت حامل های انرژی تا پایان تعطیلات نوروزی داده بود . پس از پایان تعطیلات زمزمه ها شروع شد… بنزین به چه قیمتی ؟! و تغییرهای مردمی که در پی گرانی بنزین قیمت بقیه اجنباس به کدام سو می رود.

برحسب یک سناریوی دیرینه گران شدن قیمت ها در گام نخست از گران شدن بنزین آغاز می شود.

در آستانه ی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها که با افزایش قیمت حامل های انرژی آغاز می شود. بی شک نگرانی از بزرگ شدن سایه تورم در افکار مردم پررنگ خواهد شد.

طبق شنیده ها لحظاتی پیش نرخ بنزین نهایی شده است. دولتی ۵۵۰ تومان و آزاد ۹۵۰ تومان شاید دولت خواسته است بگوید مرگ یک بار شیون هم یک بار با این نگاه قیمت کرایه و هزینه حمل و نقل عمومی به کدام سو می رود ؟ آیا امکان دارد افزایش قیمت بنزین بر روی قیمت های وابسته تاثیری نداشته باشد؟

شاید نیاز باشد تا روز بعد از اجرای این مصوبه سوار تاکسی شد و تحلیل های مردمی را شنید . از تحلیل قیمت نان تا جان آدمی زاد.




گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrvarzi.ir

مطالب پیشنهادی :
دولت از انصراف یارانه ها چقدر پول بدست آورد؟؟؟
بند 350 همچنان خبر ساز! + فیلم
عیدی جالب ظریف به خانواده های ایرانیان مقیم مسکو
فرم دریافت یارانه جالب +عکس
بابک زنجانی در انتظار روز دادگاه