کاهش میلیونی قیمت لکسوس
در پی کاهش نرخ درهم، نماینده رسمی تویوتا در ایران خودروهای تویوتا و لکسوس را با کاهش قیمت 1.6 تا 16 میلیون تومانی به بازار عرضه می‌کند.
معاون بازرگانی آریتا - نمایندگی مرکزی ایرتویا، با اعلام خبر بالا گفت: از ابتدای ماه رمضان امسال علاوه بر ایجاد طرح فروش ویژه ماه رمضان با تسهیلات بدون بهره و بدون ضامن، اقدام دیگری نیز صورت گرفته که مجموع این اقدامات و فعالیت‌ها استقبال بی‌نظیری را از سوی مشتریان در پی داشته است. با توجه به کاهش نرخ ارز (درهم) و در راستای رعایت حقوق مصرف کنندگان و همسو با سیاستهای کلان دولت، این شرکت در بخشنامه و لیست قیمت‌های جدید خود اقدام به کاهش قیمت خودروهای تویوتا و لکسوس کرده تا شرایط بهتری برای مشتریان بالقوه در خرید خودرو فراهم شود.

جمشید حسینی یادآور شد: علاوه بر کاهش قیمت برخی خودروهای تویوتا و لکسوس، برخی مدل‌های جدید مانند یاریس هاچ بک مدل 2015، کرولا XLI با آپشن های مانیتور، نویگیشن، دوربین عقب و سنسور عقب، و هایلوکس 2700 سی سی مدل Extreme نیز به فهرست خودروهای ایرتویا اضافه شده است.

این شرکت از ابتدای ماه مبارک رمضان فروش ویژه خودروهای روفور، کرولا، کمری و یاریس صندوق‌دار مدل 2014 با تسهیلات بدون‌بهره و بدون ضامن را آغاز کرده بود. در این طرح مشتریان می‌توانند مبلغ تسهیلات بدون بهره را در سه قسط با فاصله دو ماه یکبار پرداخت کرده و خودروی خود را در کمتر از 20 روز کاری تحویل بگیرند.

آخرین مهلت استفاده از طرح فروش ویژه 23 مردادماه اعلام شده است.

لیست قیمت و شرایط فروش ویژه و همچنین شرایط فروش سایر محصولات تویوتا و لکسوس در سایت رسمی شرکت ایرتویا در دسترس کاربران و خریداران است.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی :
زمان واریز یارانه نقدی مرداد ماه اعلام شد
انعکاس سخنان جنجالی اخیر روحانی در تایمز و رویترز
روحانی بنزین بر آتش اصولگرایان تندرو ریخت
مجوز دانشگاه احمدی‌نژاد باطل شد
شود همجنس با همجنس همکار!