چرا زنجانی اینقدر بی خیال است ؟؟؟
امیرعباس سلطانی نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در بیان آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی اظهار داشت: زنجانی در حال حاضر از همه بی خیال تر است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تشریح آخرین وضعیت پرونده زنجانی با بیان اینکه پرونده بابک زنجانی متهمانی در ایران و ترکیه دارد، گفت: زنجانی در حال حاضر از همه بی خیال تر است.

امیرعباس سلطانی نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در بیان آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی اظهار داشت: زنجانی در حال حاضر از همه بی خیال تر است.

وی با اشاره به بدهی بابک زنجانی افزود: پول های بیت المال دست بابک زنجانی بوده که امروز برخی شرکت ها با آن کار می کنند و دست ملت نیز از این پول ها کوتاه است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بابک زنجانی به صورت مداوم همه را بازی می دهد، تصریح کرد: امروز باید هم قوه قضائیه و هم مجلس حرکت کرده و اجازه دهند تا این پرونده به فرجام خود برسد.

سلطانی با بیان اینکه پرونده زنجانی دارای یک یا دو مظنون نیست، خاطرنشان کرد: این افراد یک تیم بودند و به نوبت احضار می شوند، ما امروز قطعا مظنونی هم در ایران و هم در ترکیه داریم.

وی در پاسخ به این سوال که در قبال مظنونان این پرونده که در ترکیه هستند چگونه عمل خواهد شد، اضافه کرد: به هر حال باید وزارت امور خارجه و قوه قضائیه با تعامل بیشتر مسائل را به پیش ببرند، البته اغلب متهمان پرونده زنجانی در ترکیه، ایرانی هستند.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com

مطالب پیشنهادی :
گره ای که در قیمت‌گذاری خودرو کورتر شد!
آمانو فردا به تهران می‌آید
دستگیری فروشنده قطعه تقلبی هواپیما!
کاهش مصرف لبنیات خطرناکتر از مصرف روغن پالم است
قالیباف: انتقال مهرآباد جدی است