تکلیف 2000 خودرویی که واگذار نشد ، چه می شود؟؟؟
ایران خودرو دیزل حدود دو سال پیش با پیش فروش خودروی پیکاب فتون، از حدود 2 هزار نفر متقاضی مبالغی را دریافت کرد اما بعدا به بهانه های مختلف از عرضه این خودرو و خسارت به متقاضیان خودداری کرد
تعدادی از شاکیان ایران خودرو دیزل که از دو سال پیش با پیش خرید پیکاپ فتون همچنان در مراجع قضایی به دنبال حق خود هستند، فردا 4 شنبه در سازمان تعزیرات حکومتی حضور خواهند یافت. یکی از شاکیان این پرونده با اعلام این مطلب گفت: پرونده شکایت از ایران خودرو دیزل که در باره آن قبلا نیز حکم صادر شده است، کماکان در قوه قضاییه، کمسیون اصل 90 ، کمسیون صنایع و سازمان تعزیرات دنبال می شود اما متاسفانه بعد از دو سال هنوز به نتیجه ای نرسیده است.

بر اساس این گزارش، ایران خودرو دیزل حدود دو سال پیش با پیش فروش خودروی پیکاب فتون، از حدود 2 هزار نفر متقاضی مبالغی را دریافت کرد اما بعدا به بهانه های مختلف از عرضه این خودرو و خسارت به متقاضیان خودداری کرد.

ایران خودرو دیزیل در زمان ثبت نام اعلام کرده بود که خودرو ها بین 6 تا 9 ماه با قیمتی حدود 38 میلیون تومان به متقاضیان تحویل خواهد شد اما این شرکت موفق به تامین و ورود این خودرو ها نشد و حتی بعد نیز فراخوانی برای بازگرداندن مبالغ دریافتی از متقاضیان اعلام نکرد.

شرکت مذکور اخیرا به متقاضیان اعلام کرده است برای تحویل خودرو باید حدود 92 میلیون تومان پرداخت کنند که این مسئله در حال حاضر مورد اعتراض متقاضیان و شکایت آنان شده است.

سازمان تعزیرات حکومتی قبلا این شرکت را به دلیل تاخیردر تحویل خودرو محکوم و اعلام کرده بود که و ایران خودرو موظف است مورد معامله را بر اساس قیمت زمان خرید و اعلام شده در سال 91 تحویل متقاضیان دهد.

تعدادی از این متقاضیان در سازمان حمایت از مصرف کنند و دادسراها نیز شکایات خود را دنبال می کنند.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: irna.ir

مطالب پیشنهادی :
قیمت آپارتمان‌ های نوساز در تهران
این بار ماجرای نان مارمولکی در لرستان !!!
متهمان ردیف اول ، ایجاد شوک‌های ارزی پیدا شدند
پلیس پایتخت رشوه 2 میلیاردی را رد کرد
روش بانک ها برای دور زدن سقف پرداخت سود