وزیر رفاه و تامین اجتماعی تاکید کرد: تا کنون، این مرحله از طرح هدفمند کردن یارانه ها در 12 استان به صورت رسمی و سه استان به صورت آزمایشی انجام شده است...
 
 
 وزیر رفاه و تامین اجتماعی گفت: مردم 6 استان آذربایجان شرقی، خوزستان، فارس، کردستان، لرستان و مرکزی از امروز( 27 تیر) برای ثبت شماره حساب بانکی دریافت یارانه نقدی اقدام کنند.

صادق محصولی افزود: مردم استانهای آذربایجان شرقی، خوزستان، فارس، کردستان، لرستان و مرکزی، یک هفته مهلت دارند شماره حساب بانکی خود را در پایگاه اطلاع رسانی refahi.ir ثبت کنند.

وی از مردم این استانها خواست برای جلوگیری از اشتباه احتمالی، شماره کارت بانکی یا شماره حساب متمرکز خود را در این سامانه وارد کنند.

وزیر رفاه و تامین اجتماعی تاکید کرد: تا کنون، این مرحله از طرح هدفمند کردن یارانه ها در 12 استان به صورت رسمی و سه استان به صورت آزمایشی انجام شده است.

محصولی گفت: افرادی که در این 15 استان برای دریافت یارانه نقدی، فرم اطلاعات اقتصادی خانوار تکمیل کردند، اما تا کنون نتوانستند شماره حساب بانکی خود را در پایگاه اطلاع رسانی refahi.ir وارد کنند، می توانند از فردا به مدت یک هفته برای این کار اقدام کنند.

وزیر رفاه و تامین اجتماعی همچنین با تاکید بر اهتمام دولت، برای اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها گفت: دولت آنچه را که مجلس شورای اسلامی تصویب کرده به طور کامل اجرا می کند و وزارت رفاه و تامین اجتماعی نیز وظیفه خود را در خصوص دریافت شماره حساب هموطنان تا پایان تابستان انجام می دهد.
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com