مصطفی كشكولی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در مورد زمان اعمال قيمت‌های جديد گاز روی قبوض...
 
 
 
 مصطفی كشكولی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در مورد زمان اعمال قیمت‌های جدید گاز روی قبوض هنوز اطلاع خاصی نداریم و تاریخی به ما اعلام نشده است.

وی تصریح كرد: این كه وزارت نیرو در مورد زمان اعمال قیمت برق خبر داده جای تعجب دارد چرا كه تاریخ اعمال قیمت‌های جدید اعلام نمی‌شود و محرمانه است و تاریخ تغییر قیمت‌ها هنوز از طریق ستاد كارگروه طرح تحول به ما ابلاغ نشده است.

قائم‌مقام شركت ملی گاز با بیان اینكه طرح افزایش جرائم از 15 مرداد به بعد جاری شده است، گفت: قبض‌هایی كه با رقم بالا صادر شده است، احتمالاً به خانوارهایی مربوط می‌شود كه از چیلر استفاده می‌كنند و تابستانها برای سرمایش نیز گاز مصرف می‌كنند كه مصارف این گونه از دستگاههای سرمایشی نیز بالا است.

وی با تاكید بر اینكه از سال آینده با پیش‌بینی‌های انجام شده این مشكل برطرف می‌شود، اضافه كرد: فرمول‌ها به شكلی تغییر می‌كند كه مصرف‌كنندگان با این ارقام مواجه نشوند؛ كسانی كه این قبض‌ها را دریافت كرده‌اند قبض‌ها را نگه دارند تا بررسی همكاران ما به پایان برسد و تصمیم قطعی در این مورد اتخاذ شود.

كشكولی تصریح كرد: عدد و رقم‌های سناریوی قیمت گاز پس از هدفمند كردن یارانه‌ها هنوز نهایی نشده است.

به گزارش فارس،پیش از این یكی از مقامات وزارت نیرو در گفت‌وگو با فارس از اعمال قیمت‌های جدید برق و گاز در قبض‌های آذرماه مشتركان خبر داده بود.
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com